Jag är lite otålig. Jag är speciellt intresserad av artikeln om att borra i glas, har 2st 360L som står och väntar. I påannonsen står slutet av nov och nu är vi lååååångt in i december.
Var är Ciklidbladet?
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
Tryckeriet har aviserat förseningar och vad jag vill minnas så har tryck skett i slutet på förra veckan eller i början på denna med leverans till Sverige inom kort. Därefter vanlig leveranstid ut till er som vanligt.
Michael Persson har bäst koll på exakta tider gentemot tryckeriet.Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
____________________________________________ -
Micke har skrivit lite om det i slutet av http://web2.ciklidbladet.se/forum/sh...t=53956&page=6Med vänliga hälsningar
OlaKommentar
-
Tidningen gick idag iväg från tryckeriet i Tjeckien och bör vara framme i Stockholm i slutet av denna vecka - så jag antar att medlemmarna har den i slutet av nästa.
Orsaken till förseningen är
1/ Tryckerier har som mest att göra innan jul och om man skall ha saker tryckta under denna period så måste man egentligen boka exakt tid för tryckning åtskilliga månader i förväg vilket av praktiska skäl är svårt att göra
2/ Några tryckmaskiner hos tryckeriet hade gått sönder vilket ytterligare försenade leveransen ca. 2 veckor
Nu får vi hoppas att inte lastbilen med tidningarna krockar på vägen till Sverige eller att inte pallen försvinner på vägenKommentar
-
Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
Nu får vi hoppas att inte lastbilen med tidningarna krockar på vägen till Sverige eller att inte pallen försvinner på vägenmvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Eller att dom magnetiska polerna byter plats och fartygets kompass ballar ur och fartyget snedseglar till Holland.
Jag ser det så här : Den som väntar på något gott(världens bästa Ciklidtidning) väntar aldrig för länge
[*] Ciklid det är mumma det[*]Den som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.Kommentar
-
Den som väntar på nåt gott väntar alltid för länge..."Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",)Kommentar
-
Du........ menar den som väntar på något gott vädrar för länge....Den som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.Kommentar
-
Om du vill borra i glas har Jula ett borr för 49kr som ger 25mm hål perfekt om man vill borra i glas.
Det ända som behövs lite tålamod och vattenKommentar
-
Jag fick precis levererat ett exemplar av Ciklidbladet med almanackan och det ser riktigt bra ut. Tidningarna bör vara i Stockholm i slutet av denna veckan och med etikettering och postens tre dagar för utdelning så bör dom vara ute i slutet av nästa vecka.Kommentar
-
Hej!
Hej!
Jag vääääääntar på världens bästa ciklidtidning med föööööörrrtttjjuuusssnnniiinnggg Mvh Ann-MariKommentar
-
Kommentar
-
Äntligen nu kommer tomten med min julklapp som jag har väntat på.Tack för ett lärdomsrikt år och jag önskar alla ciklid medlemmar en god jul och ett gott nytt år.diskustobbeKommentar
-
Ursprungligt Micke
Jag fick precis levererat ett exemplar av Ciklidbladet med almanackan och det ser riktigt bra ut.
-----------------------------------------------------------------
Va är det nu då, det är ju min fras och jag har inte sett röken av någon tidning
vänligen
Christerjag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
Ursprungligen postat av cf.akvarielagretUrsprungligt Micke
Jag fick precis levererat ett exemplar av Ciklidbladet med almanackan och det ser riktigt bra ut.
-----------------------------------------------------------------
Va är det nu då, det är ju min fras och jag har inte sett röken av någon tidning
vänligen
ChristerKommentar
Kommentar