If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Det är nog inte dumt att maila och säga att man dyker upp först. Butiken har inga direkt öppettider på så vis. Jag har faktiskt köpt lite diskus där nu i veckan! Det var länge sen jag hade diskus nu och jag skall ge det ett riktigt försök igen!
Bra och bra, men det skall iallafall bli ett tappert försök Neh men diskus är ju utan tvekan de snyggaste fiskarna man kan ha i akvarium och det lockar otroligt mycket...
Ok, va blev det för diskus då? själv så åker jag te Lerum å ciklid huset på fredag! skall bli hur kul som helst! =) ev åker jag för bi gubbero först.. å just de trop akvarieimp ligger jue där med ju, då kanske de blir en sväng där med, ojojoj so little time and so much to do =)
jess då vart de åkat runt lite igår, Ciklidhuset hade inga att komma med i mitt tycker de hade iofs några red and white, men de blev inga där, han hade inga som hade färgat bra, så det blev att rusa till gubbero, där jag fick tag på en som de kallade "Flächig Feuer Rot"
jess då vart de åkat runt lite igår, Ciklidhuset hade inga att komma med i mitt tycker de hade iofs några red and white, men de blev inga där, han hade inga som hade färgat bra, så det blev att rusa till gubbero, där jag fick tag på en som de kallade "Flächig Feuer Rot"
Kommentar