If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Sex timmars strömavbrott igår försenade projektet lite. Tänkte ju bli helt klar rmed golvet, men icke! Skall dock försöka göra klart och foga i veckan nu...
Sen e det dags o börja flytta lite kar! Starka grabbar/tjejer med stora bilar får gärna offra sig frivilligt
Nu skall ni få se på två bilder som kanske för de flesta är riktigt tråkiga, men tänkte ändå lägga upp dem eftersom de ändå är ett steg till mot det färdiga rummet...
Här är alltså bilder när allt klinkers är färdiglagt, även upp på väggen. Nästa steg är fogningen...
Du anar inte hur skönt det är att se resultat. Skall jag vara ärlig har det varit jobbigare än jag trodde. Typiskt mig att tro allt skall gå fortare än det gör.
När man skär raka linjer öven hela plattor räcker rits, men exempelvis runt kontakten där så använder jag en speciell elektrisk kakelsåg eller vad det nu heter.
Du anar inte hur skönt det är att se resultat. Skall jag vara ärlig har det varit jobbigare än jag trodde. Typiskt mig att tro allt skall gå fortare än det gör.
När man skär raka linjer öven hela plattor räcker rits, men exempelvis runt kontakten där så använder jag en speciell elektrisk kakelsåg eller vad det nu heter.
Har själv gjort lite sånt där(Kakel uppsättning, tapetsering, målning + spika panel Terapi!hehe) men inte ett helt rum till akvarium är lite avis på dig en annan väntar på att dottern flyttar till ett större rum i huset så jag kan börjar ändra om hennes nuvarande framförallt gjuta nytt golv där + ett avlopp ska dit(går en befintlig stam under golvet i dag) vill slippa slangar genom halva huset ....Ser fram imot bilderna när dina kar är på plats!!
Kommentar