men viktor..vafa...du har ju glömt målar byxorna när du fixar med de där
Mitt nya akvarierum
Kollaps
X
-
-
-
Ursprungligen postat av TonyNej, för att kakla skall man ha kakelbyxor, det vet ju alla
haha men har jag ju inte börjat kakla än..de byxorna får han ta på sig i morrn.Kommentar
-
Ursprungligen postat av ZaphiJaha, jag fortsätter väl att redovisa mina framsteg här, sen om folk tycker det är kul eller inte är väl individuellt, men det är väl ett roligt sätt att dokumentera iallafall och kanske inspirerar det någon till att göra något liknande..."Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke"
LENnie är min käre sambo och MARia är jag!Kommentar
-
Ursprungligen postat av LenmarPuh... jag avskyr verkligen sånna här trådar... Får såna hemska griller i hövvet .
Det här rummet var fylld med akvarier tills mitten på 80-talet. Nu är det fullt med allt möjligt och det ska bli ett akvarierum igen så småningom.
Jag hade hellre haft ett tomt rum som Zaphi har.mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Hur går det herr Zaphi? =) Jobbar man inte som bäst mitt på natten?=) Just ja! Glömde bort..det är ju bara i midnattsolens land man gör detMvh AlexKommentar
-
Ursprungligen postat av WilhelmDet får jag oxå!
Det här rummet var fylld med akvarier tills mitten på 80-talet. Nu är det fullt med allt möjligt och det ska bli ett akvarierum igen så småningom.
Jag hade hellre haft ett tomt rum som Zaphi har.
Blir mäkta imponerad av Viktors byggande och målande, ska bli kul att se slutresultatet.||||Kommentar
-
Ursprungligen postat av WilhelmJag hade hellre haft ett tomt rum som Zaphi har.Kommentar
-
Haha, jo det är inte kul att röjja, men gött när det är klart! Ser fint ut Viktor. Skall bli intressant att se vad du fyller rummet med!Tomas Wallengren
http://zoonen.com/minzoon.asp?oid=217029Kommentar
-
Dags för en liten uppdatering igen! Nu har jag lagt klart hela golvet med klinkers. Det som är kvar är att lägga en rad uppefter väggen också! Här är en action shot av klinkerläggning...Kommentar
-
-
Nu har jag lyckats få upp lite ljus också, vilket ju är trevligt! Första försöket slockna hela huset, men skam den som ger sigKommentar
-
-
-
Det skall bli riktigt gött o komma igång med själva akvaristiken sen! Tills nu har det ju bara varit slit, men det börjar hända grejer!Kommentar
Kommentar