Ursprungligen postat av HazelCR
Mitt nya akvarierum
Kollaps
X
-
-
-
I senaste viivilla så hade dom en artikel om att göra om källaren till ett rum. Hade en del generella tips som kan vara användbara för dig. Här är en länk till artikeln:
http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=261068Kommentar
-
Så nu jädrar har jag varit i full gång med att limma upp väven. Då kan jag se ut nått sånt här ungefärKommentar
-
Äntligen färdigvävat! Efter många expertutlåtanden blev det tillslut inga våtrumsgrejer...Senast redigerad av Zaphi; 28 December 2006, 23:08.Kommentar
-
-
Kontrollergrejer för värmegolv samt timer för de kontakter ljusramperna skall sitta i...Kommentar
-
Timer igen... Hmm, den ser rostig ut där, men det är den inte. Måste vara någon reflektion...Senast redigerad av Zaphi; 28 December 2006, 23:10.Kommentar
-
Nästa steg är o grundmåla och det tänkte jag göra på lördag, om jag är sugen då det vill sägaKommentar
-
Ursprungligen postat av ZaphiSå nu jädrar har jag varit i full gång med att limma upp väven. Då kan jag se ut nått sånt här ungefärKommentar
-
Ursprungligen postat av MickeDu ser ju riktigt händig ut för att vara nybliven husägareKommentar
-
Ursprungligen postat av ZaphiNästa steg är o grundmåla och det tänkte jag göra på lördag, om jag är sugen då det vill sägaNemo saltat sobrius, nisi forte insanit.
-Ingen dansar nykter, försåvitt han inte är vansinnig-
Cicero (106-43 f.kr)Kommentar
-
Ursprungligen postat av PeriklesVilket jobb och pengar vi lägger ner på vår hobby, någon borde stoppa oss.Kommentar
-
Ursprungligen postat av MickeDu ser ju riktigt händig ut för att vara nybliven husägareKommentar
-
rusta upp gamla corvette istället? Akv
äntligen någon som har fattat vad det handlar om. mvh. en som tyvärr inte, har tid för gamla amerikanare längre.Kommentar
Kommentar