If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Idag har jag fogat klinkersen på väggen och grundmålat fönstret. Enda som återstår nu är ett lager färg till på fönstret samt silikonfogarna mellan golv- och väggklinkers. Sen är det finito!
Akvarie i väggen... Nja, jag hade väl kanske små funderingar på det. Å andra sidan hade det ju bara blivit en "baksida" på det karet inne i rummet då. Sen har vi väl planerat på så sätt att det inte hade fungerat så bra heller eftersom skrivbord, dator (kontoret) skall vara mot den väggen på andra sidan. Det hade dock varit ganska fräckt, men ett rum fyllt med akvarier plus ett par i huset får räcka för denna gång...
Börjar flytta in så smått. Akvariegrejerna har ju stått på lite ställen i huset som kanske inte är sådär jädra poppis bland andra som bor här med mig...
Ställde upp ett 375 idag för att kunna använda som en slags temporär avlastningszon för fisk medan jag flyttar akvarier...
Nu är det som sagt dags att flytta in och det kommer bli rätt mycket mekk eftersom det är en bit mellan här och där karen står idag samt att det är vatten och fisk i alla. Sen behövs det byggas en ställning etc. Det kommer bli lite pilligt, men det skall nog gå. Får ta en sak i taget...
Kommentar