Alltså, nu sitter jag och trixar med hemsidor och blir inte helt klok på hur jag ska få till det som jag vill. Det jag behöver är en sida med en databas kopplad till, så att jag enkelt kan ändra priser och sådant. Resterande saker fixar jag hjälpligt, men det här med att trixa in en osynlig databas och länka just priserna från enstaka celler till de synliga sidorna lackar jag ur på. Någon som har tips, alternativt en "färdig" grund som jag kan bygga vidare på? Kan tänka mig att betala en liten slant för sistnämnda. Om det ändå ska betalas en slant så får det gärna vara en sökfunktion, galleri samt blogg inlagd redan.
Har varit inne och kikat på Joomla samt Dotnetnuke, men det verkar trixigt utifrån min kunskapsnivå. Sitter själv med Frontpage, där jag lagt upp resterande grejer.
Hilfe, bitte. Eftresom det delvis handlar om köp/sälj egentligen så vet jag inte om jag får lägga in detta i forumet. Om jag får det, är det kanske bäst att eventuella svar går direkt till mig via PM. Annars får ansvarig radera efter bästa förmåga!!
Hilsen,
P
Har varit inne och kikat på Joomla samt Dotnetnuke, men det verkar trixigt utifrån min kunskapsnivå. Sitter själv med Frontpage, där jag lagt upp resterande grejer.
Hilfe, bitte. Eftresom det delvis handlar om köp/sälj egentligen så vet jag inte om jag får lägga in detta i forumet. Om jag får det, är det kanske bäst att eventuella svar går direkt till mig via PM. Annars får ansvarig radera efter bästa förmåga!!
Hilsen,
P
Kommentar