Lägg upp era nytagna bilder - Del 5

Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Laesk
    Användare
    • February 2004
    • 2447

    #61
    En Hara me... även den me 50mm
    Lennart "Laesk" Axelsson
    http://www.fotosidan.se/member/view.htm?ID=65261

    With CANON you can!

    Kommentar

    • Tony
      Användare
      • April 2002
      • 4594

      #62
      Ursprungligen postat av Laesk
      *host, blixt är för puzzies
      ...eller för folk som inte har råd att lägga ett gäng månadslöner på utrustning. Utan nyare bra systemkamera och ett fett objektiv är det omöjligt att fota bra utan blixt (med bra resultat alltså).
      Tony Englund

      Kommentar

      • Laesk
        Användare
        • February 2004
        • 2447

        #63
        Ursprungligen postat av Tony
        ...eller för folk som inte har råd att lägga ett gäng månadslöner på utrustning. Utan nyare bra systemkamera och ett fett objektiv är det omöjligt att fota bra utan blixt (med bra resultat alltså).
        haha nu ska du inte va sån .... 50/1,8 kostar ju 7-900kr begagnat
        Lennart "Laesk" Axelsson
        http://www.fotosidan.se/member/view.htm?ID=65261

        With CANON you can!

        Kommentar

        • Johan
          Användare
          • August 2002
          • 3029

          #64
          metae hane.

          min hane.

          Kommentar

          • Laesk
            Användare
            • February 2004
            • 2447

            #65
            Ursprungligen postat av johan_lindgren
            min hane.
            jäklar va gammal han ser ut nu då... mkt mkt najs bild å firre!
            Lennart "Laesk" Axelsson
            http://www.fotosidan.se/member/view.htm?ID=65261

            With CANON you can!

            Kommentar

            • Johan
              Användare
              • August 2002
              • 3029

              #66
              tackar, jo han är fin, men ack så jädra vek, riktigt trist att se på. men vfan, har inte lust att göra mig av med honom heller, enda ggr de är lite fart på han är när jag har på skymningsbelysningen

              Kommentar

              • malawijanne
                Banned
                • November 2005
                • 3217

                #67
                Ursprungligen postat av Laesk
                Fotade på fitnessfestivalen igår... riktigt kul! Ok att inte så många här förstår sig på sånt

                Fler bilder: http://www.fotosidan.se/gallery/list...authorID=65261
                ja det är kanske så att vi har akvariefiskar som intressen, skulle vi ha bodybuildning som intresse så hade vi gått in på dom sidorna. mvh janne

                Kommentar

                • Robin
                  Användare
                  • January 2003
                  • 4526

                  #68
                  Lite vyer från amazonas..
                  Mvh
                  Robin

                  Kommentar

                  • Robin
                    Användare
                    • January 2003
                    • 4526

                    #69
                    ..fortsätter...
                    Senast redigerad av Robin; 12 December 2006, 00:31.
                    Mvh
                    Robin

                    Kommentar

                    • malawijanne
                      Banned
                      • November 2005
                      • 3217

                      #70
                      Ursprungligen postat av Laesk
                      Fotade på fitnessfestivalen igår... riktigt kul! Ok att inte så många här förstår sig på sånt

                      Fler bilder: http://www.fotosidan.se/gallery/list...authorID=65261
                      ja som jag har skrivit förut, jag har absolut inte nåt emot vissa bilder.
                      men som jag har nämnt förut vi är en intresseförening för att odla och bevara ciklider.
                      så om man vill lägga upp bilder , så lägg dom på övrigt , jag tror inte att det gagnar ncs, att det ligger ute en bild på hormondopad kvinna halvnaken på fösta sidan.
                      nej vi har diskuterat det förut , så ta nu åt kritiken och gör något åt det. mvh janne

                      Kommentar

                      • Robin
                        Användare
                        • January 2003
                        • 4526

                        #71
                        ..och här lite hål som fåglar gör under torrperiod och malar leker i under regnperioden.
                        Mvh
                        Robin

                        Kommentar

                        • Robin
                          Användare
                          • January 2003
                          • 4526

                          #72
                          Ursprungligen postat av malawijanne
                          ja som jag har skrivit förut, jag har absolut inte nåt emot vissa bilder.
                          men som jag har nämnt förut vi är en intresseförening för att odla och bevara ciklider.
                          så om man vill lägga upp bilder , så lägg dom på övrigt , jag tror inte att det gagnar ncs, att det ligger ute en bild på hormondopad kvinna halvnaken på fösta sidan.
                          nej vi har diskuterat det förut , så ta nu åt kritiken och gör något åt det. mvh janne
                          Vi har diskuterat förut ja och vad det gäller bilder på icke fiskrelaterad materia så är det ok i den här tråden då det inte är nytagna fiskbilder utan bara bilder. I foto & media-avdelningen ska man diskutera foto & media. Att ta en bild och sedan få lite kritik är väl typ meningen med den här tråden. Jag ser ingenstans att den är ämnad uteslutatnde för akvariefisk. Hoppa över den här tråden om den retar upp dig. Blunda för ondskan.
                          Mvh
                          Robin

                          Kommentar

                          • malawijanne
                            Banned
                            • November 2005
                            • 3217

                            #73
                            Ursprungligen postat av Robin
                            Vi har diskuterat förut ja och vad det gäller bilder på icke fiskrelaterad materia så är det ok i den här tråden då det inte är nytagna fiskbilder utan bara bilder. I foto & media-avdelningen ska man diskutera foto & media. Att ta en bild och sedan få lite kritik är väl typ meningen med den här tråden. Jag ser ingenstans att den är ämnad uteslutatnde för akvariefisk. Hoppa över den här tråden om den retar upp dig. Blunda för ondskan.
                            ja det är lite roligt robin att du nämner onskan, jag uppskattar faktiskt det kvinnliga könet.MEN det har inte med ciklider att göra, lägg den tråden på övrigt, det kan väl inte vara så svårt , så kan ju dom som söker på ciklider få lite fiskrelaterade bilder istället

                            Kommentar

                            • Gabbi
                              Användare
                              • April 2002
                              • 897

                              #74
                              Hm?
                              www.akvarielagret.se/akvarieboken

                              Kommentar

                              • Robin
                                Användare
                                • January 2003
                                • 4526

                                #75
                                Ursprungligen postat av malawijanne
                                ja det är lite roligt robin att du nämner onskan, jag uppskattar faktiskt det kvinnliga könet.MEN det har inte med ciklider att göra, lägg den tråden på övrigt, det kan väl inte vara så svårt , så kan ju dom som söker på ciklider få lite fiskrelaterade bilder istället
                                Så du relaterar ondska med vårt motsatta kön? Intressant syn.

                                Om vi nu ska ta och stoppa allt som inte har med akvaristik att göra i övrigt-mappen så skulle foto & media försvinna helt. Det finns inte i någon synonymordbok i världen en koppling mellan akvaristik och kameror, linser, objektiv, slutartider och hdr-bilder.

                                Foto & Media gjordes för att diskutera fotografi i olika former för att det används för att återskapa vår hobby. Hundar, katter, bodybuilders, insekter, svarta hål och golfklubbor är lika off topic som akvariefisk i en fototeknisk tråd.

                                Vi kanske inte tänker lika men så tänker jag. Därför protesterar jag inte utan lägger in en bild på en helt främmande livsform.
                                Mvh
                                Robin

                                Kommentar

                                Arbetssätt...