If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
400 L Juwel Rio inrett med moduler. Ytterfilter samt pumphuvud med filtermatta!
Fiskarna kom i igår, vred soffan åt akvariet istället för tv:n
Schysst och enkelt. Trivsamt och lättskött kar. Fast jag säger lite som Kalle-Maja, jag börjar tröttna på att känna igen BTN-modulerna. Fast bra blir det, attans välgjorda i allafall. Så ta inte heller mitt inlägg personligt, bara en fundering.
Tackar! Smaken är ju som sagt lite olika. Ni som har varit med ett tag i svängen har kanske sett sådana här kar för mycket. Jag som är ganska ny förälskade mig i ett liknande detta för några år sen, via detta forum faktiskt. Nu har jag förverkligat den visionen. Lättskött och smidigt hoppas jag att det kommer bli Sen är ju inga modulkar det andra likt. Unika lösningar på var man placerar och sågar modulerna gör ju ett eget utseende. Med en Btn-bakgrund kan jag känna lite samma sak som ni känner kanske.
Tackar! Smaken är ju som sagt lite olika. Ni som har varit med ett tag i svängen har kanske sett sådana här kar för mycket. Jag som är ganska ny förälskade mig i ett liknande detta för några år sen, via detta forum faktiskt. Nu har jag förverkligat den visionen. Lättskött och smidigt hoppas jag att det kommer bli Sen är ju inga modulkar det andra likt. Unika lösningar på var man placerar och sågar modulerna gör ju ett eget utseende. Med en Btn-bakgrund kan jag känna lite samma sak som ni känner kanske.
Att förverkliga en dröm är härligt, speciellt efter inspiration som du fick. Jag har inget emot modulkar alls, bara det att man känner igen själva formen på modulerna nu. Har trixat med egengjorda moduler i betong och då blir det ju annorlunda former. Men, men - njut av ditt kar, det är bland det bästa med akvaristiken!!
Jorå, funkar för mig också ibland. Men tänkt dig att vakna upp intill ett sådant nylle som vill ha morgonkyssar... *s* Fast jag tror du får odla vidare på skägget för att landa där, du kan väl fortfarande raka dig med ett svep av handduken?
Hilsen,
P
Onej! Har inte använt hyvel på 5 år.. det är en farlig grej. Kan med all säkerhet säga att det inte går bort med handduken.
Fast personligen gillar jag mer kontrast å starkare färger...
Tack.
Fördelen med hdrbilder, som jag ser det, är att man kan få ordning på både de ljusa och mörka områdena i en bild. Gillar också starka färger, till en viss gräns, det får inte bli alltför övernaturligt.
Kommentar