Ursprungligen postat av specmats
Då tackar jag för mig!
Kollaps
X
-
Med vänliga hälsningar
Ola -
Ursprungligen postat av Ola SvenssonAlla ar sa snalla nufortiden sa det kanns ratt meningslost att vara forumsvard . Nagon raderad annons och nagot flyttat amne per manad.mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Nackdelen med att vara forumsvärd är att man måste föregå med gott exempel.
Lycka till med häxjakten!
Jag kan tänka mig att din inläggstakt inte kommer att avta.Mvh
RobinKommentar
-
-
Ursprungligen postat av RawburtZ har träffat en tjej?Kommentar
-
-
Stöder dig till fullo och kan förstå ditt beslut. Men jag tolkar det som, och hoppas, att det som är slut är modererandet och inget annat men att du annars känner dig som ungefär samma goa gubbe och kommer att hänga här ungefär som vanligt. Eller?Kommentar
-
Vi ska tacka dig för denna tid som har varit lyckad till 100 procent så jag önskar dig lycka till och vi hörs säkert här på forumet.diskustobbeKommentar
-
Ursprungligen postat av Kalle-Maja...men att du annars känner dig som ungefär samma goa gubbe och kommer att hänga här ungefär som vanligt. Eller?Kommentar
-
Så, nu är jag helt bortkopplad från forumsvärdsansvaret. Joakim Draktoft tar över Foto & Media sålänge. Om det är temporärt eller permanent vet jag inte. Nu skall jag njuta av forumet från en "vanlig användares" synvinkel! Det ser jag fram emot!Kommentar
-
Se mitt moderatorskap i foto och Media som temporärt, då jag har som målsättning att få någon av er andra fotointresserade där ute att hjälpa mig.
Är ni intresserade kontakta mig.Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
____________________________________________Kommentar
Kommentar