Snygg?
Sveriges fulaste fisk
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
-
-
-
-
-
-
Kanske nån vajsing/störning på systemet som sköter färgningen (humör etc.)? Fisken ser ut som en så kallad brevis "Sunspot" och jag har sett bilder på dessa där hela fisken är så mörk att den i det närmaste är helsvart, dock inte delvis som på denna fisk.
mvh,
ChristerKommentar
-
Hade det inte varit för den andra förstorade bilden hade jag trott att det var efterredigering typ snusfläck eller nåt. Men näe, det där ser inte roligt ut.Kommentar
-
Ursprungligen postat av chriberKanske nån vajsing/störning på systemet som sköter färgningen (humör etc.)? Fisken ser ut som en så kallad brevis "Sunspot" och jag har sett bilder på dessa där hela fisken är så mörk att den i det närmaste är helsvart, dock inte delvis som på denna fisk.
mvh,
Christer
Är nog inte helt omöjligt dom är helt galna. stoppar man ner händerna i tanken så flyger dom på en. En av hanarna som är ca 5cm spöade en bright blue zebra på nästan 15cm...Kommentar
-
-
-
-
dom övriga hanarna är likadana när det gäller temprament men dom ser mer normala ut. honorna ser också helt normala ut och är inte ett dugg agresiva. Detta är den enda av hanarna som fortfarande är singel hmm undra varför...Kommentar
-
Xantism el. svamp eller vad beror det på??"Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",)Kommentar
Kommentar