If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Ser ut som en, ursäkta ordvalet, risig chipoka med inslag av kanske nått mer typ maisoni pga av dom knallblå käkarna som dom normalt inte ska ha... väldigt svårt att säga exact vad du har där men min gissning är att det är en Aulonocara cf. "gattukochningis" från "slaskburken" hos den lokala handlaren =)
Den ser inte straight ut imo... men jag kan ha fel =)
det kan faktist vara en chidunga rock eller en röd rubin, men den är väldigt blå på huvudet, det är väl det som talar emot att det kan vara dom sorterna som jag nämde. mvh janne
jag är nästan säker på att det är en auloncara. honan går just nu och tuggar.
frågan är vilken sort?hoppas att det inte är en korsning.
En aulonocara är det ju men vilken sort det är eller om det är en korsning lär varken vi eller du någonsin få reda på =(
Det bästa du kan göra är att höra av dig till den du köpt den av för att få info angående vilken aulonocara det är menat att vara.
Nu är jag lite tuff och påstår att det är ok att använda vilka bilder som helst på nätet under förutsättning att man säger "Jag hittade bilden här: http://www.......
Hoppas rättighetsinnehavarna håller med mig och att användarna lär sig att hänvisa.
Kommentar