Införskaffade för drygt 2 månader sedan ett Jaguarpar som jag hittade hos en av ortens Zooaffärer. Hanen är och nosar på 30cm och honan då ett gäng cm kortare. Har haft Jaguarer förut och hade då problem att hitta lämpliga invånare. Paret jagade livet ur det mesta och hanen hade ett väldigt hett temprament. Dom fiskarna som jag införskaffat nu visar upp ett helt annat humör. Dom går i skrivande stund tillsammans med ett 1 par Fengäddor (40cm) och ett par P.Polleni (15+) , en lite udda mix men det fungerar perfekt.
Jaguarparet har lekt och inga större blesyrer på Fengädorna eller Polleniparet. Detta Jaggapar skiljer sig verkligen från det förra. Dom här uppför sig mer som Påfåglar och min poäng med detta inlägg är att skillnaden kan vara ganska stor från individ till individ. Nån som varit med om liknande ?
Jaguarparet har lekt och inga större blesyrer på Fengädorna eller Polleniparet. Detta Jaggapar skiljer sig verkligen från det förra. Dom här uppför sig mer som Påfåglar och min poäng med detta inlägg är att skillnaden kan vara ganska stor från individ till individ. Nån som varit med om liknande ?
Kommentar