Bilder på STORA kar!
Kollaps
X
-
-
Ursprungligen postat av Christian AlfredssonDaniel AndréassonKommentar
-
-
Ursprungligen postat av Falköping Andreasoch ett gäng leptosomer som knappt syns på bilden så kommer en lite närmare bild här.MVHKommentar
-
Ursprungligen postat av RatzVad är det för variant av leptosomor du har?Kommentar
-
Ursprungligen postat av dinajelÅh, coolt! Ja, det är det senaste från 061118. Inslaget börjar 19:07 in i programmet.Mvh AlexKommentar
-
Ursprungligen postat av Falköping AndreasDet är utinta flourecent.MVHKommentar
-
Ursprungligen postat av RatzÄr de VF? Hanarna har väldigt fina färger, tycker jag.Kommentar
-
-
Hej! Ny medlem på forumet här ! Är på gång att skaffa akvarium och hittade denna tråd, jag kommer nog att satsa på möbelkar från antingen Rena eller Mp, Nån som några positiva eller negativa åsikter ang dessa kar? Otroligt snygga akvarium ni har!!
För att återkomma till det här med stora kar eller snarare gigantiska , kolla den här sidan:
Kommentar
-
det måste vara det största akvariumet som kommer upp i denna tråd (iaf som någon ha i sitt hus)Christoffer LundholmKommentar
-
Ursprungligen postat av Bright_BlueSer nice ut. Kan du skaffa lite mer foto på dina foae? ska själv skaffa en grupp som som ska gå med ca 25 leptosoma "malasa" i ett 500L kar i lokal som ska inhandlas snart. Moliro är ju tydligen en deep variant men jag tänkte ha en som går lite högre upp i T-sjön typ kigoma eller karliani.
Mvh/ BB
Jag kör nu på Cyathopharynx Foai från Sibwesa och det ska bli en fröjd att följa dess uppväxt.Kommentar
-
Här kommer ett kort på ett 3100 liters kar. Mörk bild men karet är ljust iaf. Fisken på höger sida i grottan är ca 90cm.Kommentar
-
sinnessjukt akvarie...undrar om dem har så stor koll på de akvariet som dem trorKommentar
Kommentar