3x1x1meter
Bilder på STORA kar!
Kollaps
X
-
-
Ursprungligen postat av MickeA3x1x1meterKommentar
-
Ursprungligen postat av MickeDet låter som ett perfekt kar för ett stim med ett par hundra jumbo-leptosomor .Kommentar
-
Ursprungligen postat av MickeDet låter som ett perfekt kar för ett stim med ett par hundra jumbo-leptosomor .
Edit: inte för att jag har en aning om vad letosomor är... men det låter smått å tråkigt!Anders LKommentar
-
Ursprungligen postat av anliJa, så spännande det skulle vara... NOT!
Edit: inte för att jag har en aning om vad letosomor är... men det låter smått å tråkigt!
Usch så trist det där lät också.Kommentar
-
Ursprungligen postat av Micke
Ni som har detta märke, blir det inte jobbigt att ta bort hela locket varje gång ni skall plocka i/ur fisk eller fixa filtret?Kommentar
-
Ursprungligen postat av mekVilka säljer Akvastabil i Sverige?
Ni som har detta märke, blir det inte jobbigt att ta bort hela locket varje gång ni skall plocka i/ur fisk eller fixa filtret?
Min ramp ligger i spår så att den går lätt att "rulla" i sidled för matning och vattenbyten m.m. Ska jag däremot ner i akvariet så lufter jag rampen iframkant och lutar sedan den mot väggen bakom akvariet.
ungeför som du fäller upp locket på en ask eller en kista.
mvh PsyMKommentar
-
Ni som har detta märke, blir det inte jobbigt att ta bort hela locket varje gång ni skall plocka i/ur fisk eller fixa filtret?Anders LKommentar
-
Ni som har detta märke, blir det inte jobbigt att ta bort hela locket varje gång ni skall plocka i/ur fisk eller fixa filtret?
El och anslutningar till lysrör e.t.c. är i vattenskyddat utförande och rampen skall användas utan täckglas. Drivdon e.t.c. ligger som separat enhet utanför karet ( T8 ).
Det är väldigt sällan jag behövt ta bort hela rampen, bara om någon svårfångad tuggande hona skall plockas upp.Det är aldrig för sent att ge upp!Kommentar
-
Jag har två vanliga dubbelramper på mitt Akvastabil-kar så det är inga problem att komma åt.Kommentar
-
en bild på min 1200L fäller upp luckorna när man ska i göra något....Senast redigerad av Micke Jarhl; 19 May 2009, 09:15.Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
-
Ursprungligen postat av Guzrobmin 2340L balja! Påfyllning pågårKommentar
-
Ursprungligen postat av Guzrobmin 2340L balja! Påfyllning pågårKommentar
-
Ursprungligen postat av deelaySådär lite vatten hade du ju igår med... det måste va taskigt tryck i din slang =)
//MVH TulleKommentar
Kommentar