Ursprungligen postat av Robin
CA-bilder
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
-
Asså jag förstår mig inte på Panamensen .. nu har inte paret kvar några yngel, dom sista strök me under gårdagen... men så igårkväll så såg jag att den andra honan är påväg å leka me samma hane... gah jvla bordell!Kommentar
-
Ursprungligen postat av LaeskAsså jag förstår mig inte på Panamensen .. nu har inte paret kvar några yngel, dom sista strök me under gårdagen... men så igårkväll så såg jag att den andra honan är påväg å leka me samma hane... gah jvla bordell!
Har själv ett par som jag flyttade till en egen burk och då går det bra med ynglen, sen har jag 1 liten hane kvar med 4 honor och den stackaren hinner knappt äta mellan lekarna, har han yngel med 1 hona så gör dom övriga 3 honorna räder mot ynglen till dom är borta och då kliver nästa hona in och leker med honom och så fortsätter det...Mvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
-
Ursprungligen postat av Decimusvilket kanon liv! käka gott å kopulera med FYRA horny honor... de niMvh Jocke
-
sant sant, men jag gissar att du har några kar.. går det inte att stoppa ner han iett annat, så han får litte semester?
mvhKommentar
-
Det är en väldans tur att man har digitalkamera när man ska fota fiskar som tuban... 3 cm. står inte still en sekund. Far som en tätting i karet.Mvh
RobinKommentar
-
har du bara yngel, eller har du bilder på föräldrarna med, så man får sig en bild av hur de kommer se ut som vuxna?Kommentar
-
Ursprungligen postat av Decimushar du bara yngel, eller har du bilder på föräldrarna med, så man får sig en bild av hur de kommer se ut som vuxna?Mvh
RobinKommentar
-
-
Ursprungligen postat av Decimussant sant, men jag gissar att du har några kar.. går det inte att stoppa ner han iett annat, så han får litte semester?
mvhMvh Jocke
-
Hmm, det börjar bli mer snack än bilder så jag skickar en lite annorlunda bild.
En bunke Cichlasoma FestaeÅter till CA
Det är där jag hör hemmaKommentar
-
Amphilophus Citrinellum (Midas) , porträtt av en hane på 20-22 cmÅter till CA
Det är där jag hör hemmaKommentar
-
Ursprungligen postat av jinnarparenHmm, det börjar bli mer snack än bilder så jag skickar en lite annorlunda bild.
En bunke Cichlasoma Festae
Japp där lägger du undan några hoppas jag (Vill gärna ha den fisken igen i framtiden)!!Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
Kommentar