Ursprungligen postat av Crulle
CA-bilder
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
-
Ursprungligen postat av LundensisRiktigt fina! Hur stora är de?
Jo då, han är fin och har framförallt en täckning som är
värd namnet Jaguar.Nån rekordfirre i storlek är det dock inte.
Mellan tum och pek har vi väl si så där en 12-13 cm.Lägg till
det dubbla så hamnar vi i närheten.
Paret har lekt en 8-10 ggr. och är fromma som lamm,utom när
cubanerna eller salvinis skall till och leka.Då blir han förbannad
och sabbar allt. Märkligt beteende.
På tal om salvini.Visst hade du några funderationer om det.
Sökte dig på nätet men kom fel.
Du kan väl skicka din privata mail.
Mvh Håkan
hakan.nilsson@umea.seKommentar
-
Ursprungligen postat av Micke Jarhl
jag tror iso talet är ganska högt eller vad säger du om 1600iso utan att jag direkt vet vad jag talar om hehe...
Ah de kan nog stämma, för dom ser ganka brusiga ut... testa ISO800 ist, för du verkar ha de rätt ljust i karet, så du lär få skarpa bilder me de me.Kommentar
-
Ursprungligen postat av WilhelmMer bilder på Pearsei paret skulle jag vilja se , då jag ska skaffa mig sådana snart.
och leask iso är 800 nu fick öka slutar tiden till 45 (60-125 innan)nu annars blev dom lite mörka,kan det stämma i teorin? Lite svårt med skärpan nu när slutartiden är längre fuskade med stativ på vissa bilder syns nästan om man tittar noga.Senast redigerad av Micke Jarhl; 19 February 2007, 16:22.Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
-
Ursprungligen postat av Ove PlanstedtImponerande trut på splendidan Micke.Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
-
Panamensis me yngel... dom bruna prickarna i sanden är yngel.
3:e leken typ... Sluta lek, å väx ist! Vieja reganisen börjar komma upp i samma size nu...Kommentar
-
Ursprungligen postat av LaeskPanamensis me yngel... dom bruna prickarna i sanden är yngel.
3:e leken typ... Sluta lek, å väx ist! Vieja reganisen börjar komma upp i samma size nu...Mvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
-
-
-
-
Ursprungligen postat av BeastHonan visar hanen vart skåpet ska stå
vass hona beast!! Hos mig har hanen numera tagit över helt men det är ju ganska snälla fiskar så det är ju inga våldsamheter =)Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
Kommentar