Ursprungligen postat av Crulle
CA-bilder
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Nu börjar det ta sig rejält på bilderna tycker iaf jag ..saknar blixt nu ,ska inhandlas vad det lider hehe lägger upp några bilder till nuMicke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
-
Hehe skönt o se alla bilderna Micke, det blir ju s**tbra detta... keep it up så dom andra Ca grabbarna får lite bildkonkurans =) Det e bra actionkänsla i vissa bilder =)Kommentar
-
-
Grymma bilder Micke! Men har jag missat nått, eller va blev de för kamera? Samsungen?Kommentar
-
Ursprungligen postat av deelayHehe skönt o se alla bilderna Micke, det blir ju s**tbra detta... keep it up så dom andra Ca grabbarna får lite bildkonkurans =) Det e bra actionkänsla i vissa bilder =)
Japp leask tog en Samsung kamera av senaste snitt iaf ny från ifjol Gx/1L med 2 olika optik från pentax 18/55mm+telezoom 50-200mm man får ju börja nånstans jäkligt bra pris på dom grejorna + fått bra kritik i många fototidningar jag läste i på näte...slog till fick loss kameran +optiken för under 6k tillsamman,i mina öron prisvärt....Blixt + slavblixt står på önskelistan...
Tack Jocke när gör du slag i saken? Det går att lära gamla hundar och sitta haha..Senast redigerad av Micke Jarhl; 31 January 2007, 08:22.Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Nu ser det ju ännu bättre ut! Jobbat med kontrasten i bilden?
Det röda saknar jag dock fortfarande, för visst är splendidan betydligt rödare på riktigt.
Eller minns jag helt fel...Åter till CA
Det är där jag hör hemmaKommentar
-
Japp Jinnarp...Nu kommer det mer rött iaf på petenia svår fisk att få bra!
mycket romantik i karet nu kan jag sägaSenast redigerad av Micke Jarhl; 31 January 2007, 11:26.Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Ursprungligen postat av Micke JarhlJapp Jinnarp...Nu kommer det mer rött iaf på petenia svår fisk att få bra!
mycket romantik i karet nu kan jag sägaÅter till CA
Det är där jag hör hemmaKommentar
-
Kommentar
-
hittade 5 bilder till sen blir det jobb resten av dagen =),en lek är nog på gång här hemma synd man kanske missar det med kameran.kanske händer det i kväll hoppas på det fiskarna skimrar starkt i sina färger idag värre än vanligt faktiskt tycker jag...(kanske inbillning)Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Aha ok, ja grattis till kameraköpet då!
Kontrast i all ära, men glöm inte att dra lite i spakarna under "colorbalance" på endel bilder!Kommentar
-
Ursprungligen postat av LaeskAha ok, ja grattis till kameraköpet då!
Kontrast i all ära, men glöm inte att dra lite i spakarna under "colorbalance" på endel bilder!Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Ursprungligen postat av jarinenTomocichla AsfraciTo be or not to be a cichlid-lover that´s the question!Kommentar
Kommentar