Freddishonan retar upp sig på Pearseihanen trots att det är 20mm glas i mellen honom och hennes yngel
CA-bilder
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Lägger ut en bild på en vuxen fisk igen Denna gång en Elfensbensciklid, och vill ni får ni använda den i artregistret. En liten parantes är att tjejen kallar honom för torskblocketKommentar
-
Ursprungligen postat av endymionLägger ut en bild på en vuxen fisk igen Denna gång en Elfensbensciklid, och vill ni får ni använda den i artregistret. En liten parantes är att tjejen kallar honom för torskblocket
Fin fisk liknar mer en citrinellum än en nigrofasciatum på den bilden.Cichlasoma Festae går nu i ett 360 !!Kommentar
-
Ja det är en nigrofascium. Men om det är albino vågar jag inte svara på. Men det där att det skrivs att det ser ut som en citronellum så fort det kommer upp bilder på fullvuxna zebraciklider..... va ska man säga. Jag har haft de här elfenbenscikliderna i tre generationer, sparat de med störst pucklar och längst utdragna fenor varje kull. Men ändå jag har sett randiga zebraciklider med större pucklar än denna.Kommentar
-
Ja då var det dags igen, vi börjar med Vieja Argentea på ca 9 cm..Mvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
-
-
-
-
-
-
-
-