If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Japp där lägger du undan några hoppas jag (Vill gärna ha den fisken igen i framtiden)!!
Jag skall se vad jag kan göra, har hittat ett gammalt 60 l kar.
Vieja Godmanni, det lär finnas en röd variant av dessa - med all säkerjet är det den varianten jag fick tag på, bilden är drygt 2 veckor gammal och de är ännu rödare nu.
Vieja Godmanni, det lär finnas en röd variant av dessa - med all säkerjet är det den varianten jag fick tag på, bilden är drygt 2 veckor gammal och de är ännu rödare nu.
Beast! Hehe ok du har en bordell du me ja Jag börjar faktiskt tröttna på dem, mer sugen på att köpa några fler Vieja Regani (tror jag fått 3+1) å sälja panamense, å sen köpa nån annan art. Så har du vägarna förbi ulricehamn är de bara å hova upp dem
Ursprungligen postat av jinnarparen
Hmm, det börjar bli mer snack än bilder så jag skickar en lite annorlunda bild.
En bunke Cichlasoma Festae
Wow! Mkt najs bild! Å sen Grammodes å Godmanni.... Sheisse vilka skönheter!
Hej
Dessa små tettingar är ju yngel av mina ;-)
Jag skulle gärna vilja bidra med en bild på en fullvuxen hane men kan inte posta bilder. Finns här någon som kan hjälpa mig med detta på något sätt.
Jag lovar att tankarna på att göra sig av med firrarna försvinner, de är riktigt läckra som vuxna.
/D
Ursprungligen postat av Laesk
Beast! Hehe ok du har en bordell du me ja Jag börjar faktiskt tröttna på dem, mer sugen på att köpa några fler Vieja Regani (tror jag fått 3+1) å sälja panamense, å sen köpa nån annan art. Så har du vägarna förbi ulricehamn är de bara å hova upp dem
Wow! Mkt najs bild! Å sen Grammodes å Godmanni.... Sheisse vilka skönheter!
Har köpt ny digital kamera, så jag passar på att visa några test bilder av mitt lekpar.
Lägger hit denna länk eftersom jag inte kan ta upp bilderna direkt.
Se bilder på länken nedan.
lentiginosus är en art som jag gillar mer och mer, intressant beteende när den vänder på små stenar med munnen i jakten på föda. Inte så glupsk och snabbväxande, de andra firrarna i karet har växt om dem och förbi.
Bifogar ytterligare en bild från kvällens fotosession.
V.regani ca 14 cm.
Kommentar