If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Asså jag förstår mig inte på Panamensen .. nu har inte paret kvar några yngel, dom sista strök me under gårdagen... men så igårkväll så såg jag att den andra honan är påväg å leka me samma hane... gah jvla bordell!
Asså jag förstår mig inte på Panamensen .. nu har inte paret kvar några yngel, dom sista strök me under gårdagen... men så igårkväll så såg jag att den andra honan är påväg å leka me samma hane... gah jvla bordell!
Hehe att ynglen försvinner beror nog på svält, eller uppätna. Att hanen nu leker med en annan hona är inget konstigt, romstinna honor uppvaktar den domonanta hanen om dom kan och han hakar givetvis på chansen att få sprida sina gener.
Har själv ett par som jag flyttade till en egen burk och då går det bra med ynglen, sen har jag 1 liten hane kvar med 4 honor och den stackaren hinner knappt äta mellan lekarna, har han yngel med 1 hona så gör dom övriga 3 honorna räder mot ynglen till dom är borta och då kliver nästa hona in och leker med honom och så fortsätter det...
Kommentar