Ursprungligen postat av Laesk
CA-bilder
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
Micke Jarhl Med akvarium! -
Ursprungligen postat av MuhniKommentar
-
Ursprungligen postat av Micke Jarhl,kolla så röd loisellie honan är på fenor+bakkropp min andra reserv hona har svagare röd färg där, gillar det!Argentorna tar sig för varje vecka nu pigga och alltid på jakt typ... sen den långa följetongen om revir mellan pearsei och synspilorna men bara små gnabb än sålänge..Nu ska jag hålla helg...Kommentar
-
Ursprungligen postat av Micke JarhlTack..ang bilderna försöker lära mig bild programmet nu går så där lite dåligt med tid och tålamod hehe...dina Panamese ser fina ut vad köpte du dom?
Här kommer några bilder på bubbes fiskar.. han är för slö för att fota själv!
Guldsömhane + hona
Vieja breidohrihane + honaKommentar
-
Blev några fler bilder nu ,Har ändrat kameran till Manuell nu så jag har ändrat rubbet slutare, bländare, iso,vitbalance ,även färgmättnad har jag ändrat en aning,lite smak prov kommer,sen ska jag lugna ner mig hehe så det inte blir enformigt men kul är det att fotograferaMicke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Kommentar
-
hittade 5 st till mest på synspilorna ska sluta sen med mina fiskbilder hehe...Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
-
-
Ursprungligen postat av jarinenBilden med Synspila paret och Pearsei paret är ju bara briljant!
Mvh JariTony EnglundKommentar
-
Micke: Nej du ska inte sluta lägga upp bilder Alltid kul å se! Va kör du för iso?
Ursprungligen postat av Luttbreidohri hona i lekdräkt ser det ut som...Kommentar
-
Ursprungligen postat av Micke Jarhlhittade 5 st till mest på synspilorna ska sluta sen med mina fiskbilder hehe...mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Dags att testa lägga upp en bild nu när man blivit medlem jihooo ....iallafall har dom lekt igen! Tycker det börjar bli jobbigt nu aldrig en lungnstund i karetShoohooKommentar
-
Ursprungligen postat av jarinenBilden med Synspila paret och Pearsei paret är ju bara briljant!
Mvh JariKommentar
-
[QUOTE=Laesk]Micke: Nej du ska inte sluta lägga upp bilder Alltid kul å se! Va kör du för iso?
jag tror iso talet är ganska högt eller vad säger du om 1600iso utan att jag direkt vet vad jag talar om hehe...Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
Kommentar