If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
[QUOTE=jinnarparen]Usch, skapar nytt vill ha begär igen. Trots att jag redan har yngel från hans röda par, de kommer förresten att lägga ägg senare idag eller imorgon.
Dom är riktigt fina, ganska så aggro när jag var där på besök, va inte det där paret till salu?
Usch, skapar nytt vill ha begär igen. Trots att jag redan har yngel från hans röda par, de kommer förresten att lägga ägg senare idag eller imorgon.
Fina bilder jarinen, förstår att beast inte skaffar någon kamera, han har ju en egen kameraman
Det blev tydligen lek redan nu!
Äggen syns inte så tydligt, men honan håller på att pytsa ut några till och hanen har bråttom med att göra sin del av arbetet.
hehe jag har haft dom sen i somras (typ rekord) så de känns dumt att slänga ut dom.
Sen tror jag att jag kommer sakna malawi me tiden...
ähh...men det var ok med CA okok hehe, visst malawi är snygga har haft dom i omgångar men varje gång kommer ja på mig själv att de är för folk som bara gillar färger och inte går efter personligheten fast det är ju vad jag tycker
När det gäller CA vet man aldrig vilka som går ihop och det är ju det som är det roligs att mixtra lite
ähh...men det var ok med CA okok hehe, visst malawi är snygga har haft dom i omgångar men varje gång kommer ja på mig själv att de är för folk som bara gillar färger och inte går efter personligheten fast det är ju vad jag tycker
När det gäller CA vet man aldrig vilka som går ihop och det är ju det som är det roligs att mixtra lite
Hehe jag har ju 720:an me ca... Mest ultimata vore la kanske å ha ett 375 me malawi, sen 500 + 720 me ca
Men njae, orkar inte me fler kar!
Kommentar