synspila paret och pearsei,som sagt mer och göra på bilderna mycket att lära ta till sig hehe skam den som ger sig
CA-bilder
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Ursprungligen postat av Micke Jarhlsynspila paret och pearsei,som sagt mer och göra på bilderna mycket att lära ta till sig hehe skam den som ger sigÅter till CA
Det är där jag hör hemmaKommentar
-
Nja nu börjar det ta sig ställt om mycket nu vitbalance,färgton...nu är jag betydligt närmare verkligheten kolla härSenast redigerad av Micke Jarhl; 30 January 2007, 11:16.Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
-
här kommer 4 till visst är jag närmare verkligheten nu jinnarp? du som har sett karet nyligen iaf
den sista är ju bara på en växt kanske inte hör hit.. hoppas jag inte kapar din tråd Jinnarp med för mycket bilder du får hojta till isfMicke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
-
-
Ursprungligen postat av Micke Jarhlsista för idag iaf på dagen hehe ,,blir close-ups 5stKommentar
-
Ursprungligen postat av Micke Jarhlhär kommer 4 till visst är jag närmare verkligheten nu jinnarp? du som har sett karet nyligen iaf
den sista är ju bara på en växt kanske inte hör hit.. hoppas jag inte kapar din tråd Jinnarp med för mycket bilder du får hojta till isf
Prova så skall du se vilken skillnad det gör på bilden.Åter till CA
Det är där jag hör hemmaKommentar
-
ok!! Då vet jag!Då ska jag prova ändra kontrasten när jag kommer hem ikväll,Manualen var en tjock rackare puh..sen att ta det till sig och förstå är ju en annan femma hehe..Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
damn, jag är ju inte så aktiv här längre men den här tråden får mig att hänga kvar å kolla. CA är fortfarande nått jag ska ha när jag är gammal å bor i villa. så otroligt inspirerande med alla nya arter ni har, och de nya fläskiga kamerorna ni använder förmedlar begäret såååååå bra ;-)fish r friendKommentar
-
Ursprungligen postat av MalaweUnderbara foton Micke! Fiskarna ser mycket välmående och friska ut...kanonfina!Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Härliga bilder på härliga fiskar Micke!! Roligt att du skaffat en kamera, det ger oss tillgång till din härliga CA balja, jag bara mår , vilken fisk som är favorit hos mig behöver jag inte nämna vid det här laget .
Mvh JariKommentar
-
Grattis till nya grejor Mike kanon fina bilder men som Malawe sa objekten är jättefina
Kul att se dig Daniel va ett tag sedan var har du varit ??Cichlasoma Festae går nu i ett 360 !!Kommentar
-
Kommentar