Ursprungligen postat av jinnarparen
CA-bilder
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
Micke Jarhl Med akvarium! -
Ursprungligen postat av Decimusman blir hänförd av alla fina fiskar verkligen.. men var får ni tag på alla dessa vieja arter?Åter till CA
Det är där jag hör hemmaKommentar
-
Ursprungligen postat av jinnarparenVieja Godmanni, en ny art för mig.
Riktigt trevliga små fiskar, går tillsammans med mina V Argentea i ett 540 l kar.
Pigga & nyfikna, skall undersöka allt. Är detta ett beteende som håller i sig så blir det en absolut favorit i karet.
har tomocichla tubakommit in igen i sverige kul, men det fattas bilder
och vad får man betala för en tuba
Kommentar
-
Ursprungligen postat av Luttär det samma som laesken har godmanni alltså, tycker laesk firrar har en annan form plus att de var röda
har tomocichla tubakommit in igen i sverige kul, men det fattas bilder
och vad får man betala för en tuba
njae, Laesk har nog Neetroplus panamensis, den du menar va? Jäpp, Tuba har kommit in hos flertalet, kul!, dock ska det bli intressant att se utvecklingen på dessa, jag tror det är osäkrad dynamit som är redo att ge ägarna magsår varefter här.
Mvh JariKommentar
-
Ursprungligen postat av jinnarparenVieja Godmanni, en ny art för mig.Kommentar
-
Ursprungligen postat av jinnarparenVieja Godmanni, en ny art för mig.
Riktigt trevliga små fiskar, går tillsammans med mina V Argentea i ett 540 l kar.
Pigga & nyfikna, skall undersöka allt. Är detta ett beteende som håller i sig så blir det en absolut favorit i karet.Mvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
Ursprungligen postat av LaeskScheisse!!! *Måste ha listan* uppdaterad! Om man skulle göra om 500:a 2-meterskaret till CA meMvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
Ursprungligen postat av LaeskScheisse!!! *Måste ha listan* uppdaterad! Om man skulle göra om 500:a 2-meterskaret till CA meÅter till CA
-
Vieja Godmanni, denna har inte lika mycket färg som den förraÅter till CA
-
Vieja Argentea, en av de andra invånarna tillsammans med godmannin.
Det är märkligt hur man ändrar sig, fram tills igår så var det dessa man ville ha upp snabbt i storlek. Men i och med att det blev nya invånare i huset så får dessa gå i samma kar som utfyllnad och detta trots att dessa också är riktigt trevliga att sitta och titta på. Riktigt fräcka med sin banditmasker.Åter till CA
-
fina små veijor du har nu jinnarp... du har vxl från parachromisarna nu lite skillnad på färger humör storlek =)Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Ursprungligen postat av jinnarparenVieja Argentea, en av de andra invånarna tillsammans med godmannin.
Det är märkligt hur man ändrar sig, fram tills igår så var det dessa man ville ha upp snabbt i storlek. Men i och med att det blev nya invånare i huset så får dessa gå i samma kar som utfyllnad och detta trots att dessa också är riktigt trevliga att sitta och titta på. Riktigt fräcka med sin banditmasker.
Hade tänkt komplettera min "burksamling" med en 375:a.
Vad tycker ca-forumet jag skulle ha där,förrutom par Cuban(små),
Dempsey(10 cm hane,söker hona) och Rivulatus,Uhhhh!.
Ge mig intressanta förslag på ca.till en 150X50X50.
HåkanKommentar
-
Ursprungligen postat av MuhniHej
Hade tänkt komplettera min "burksamling" med en 375:a.
Vad tycker ca-forumet jag skulle ha där,förrutom par Cuban(små),
Dempsey(10 cm hane,söker hona) och Rivulatus,Uhhhh!.
Ge mig intressanta förslag på ca.till en 150X50X50.
HåkanÅter till CA
-
Ursprungligen postat av jinnarparenÄr det inte bättre att ta detta i en separat tråd?Kommentar
-
Lite fiskbilder dom första med den nya kameran Samsung GX/1L 200mm zoom objektivSenast redigerad av Micke Jarhl; 30 January 2007, 02:45.Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
Kommentar