Ursprungligen postat av Muhni
CA-bilder
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
Mvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider! -
Ursprungligen postat av BeastNu har dom kommit till mig också Neetroplus Panamense, 7 st fanns det kvar och fördelningen blev 2 hanar o 5 honor.
Mycket vacker liten ciklid....Kommentar
-
Ursprungligen postat av PangaeaÅ nu har dom kommit till mig med... Tomocichla tuba alltså... 6 st små rackare blev det... passade på att ta två Amphilophus lyonsi också...Mvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
-
Ursprungligen postat av PangaeaMjoo... de verkar vara rätt stressiga av sig... vadå..? är det någon av dina som strykit med..?
mina jagar varandra o smånafsar och växer fort som bara den. fortsätter det i det här tempot så kommer dom att få delas upp med lite andra fiskarKommentar
-
Ursprungligen postat av PangaeaMjoo... de verkar vara rätt stressiga av sig... vadå..? är det någon av dina som strykit med..?Mvh Jocke
-
Ursprungligen postat av BeastNej även den är en Motaguense red tiger, den med mest rött är honan och den andra hanen..
Får väl byta glasögon,men nog va den lik en
Salvinitjej.
HNKommentar
-
Ursprungligen postat av MuhniCanthorna jag fick från dig börjar nu bli riktigt
maffiga.Har lekt en gång utan resultat.Kommentar
-
Ursprungligen postat av BeastNu har dom kommit till mig också Neetroplus Panamense, 7 st fanns det kvar och fördelningen blev 2 hanar o 5 honor.
Mycket vacker liten ciklid....Kommentar
-
Ursprungligen postat av PangaeaDet låter bra det... De prövar nog snart igen ska du se... Mina leker i princip en gång i månaden men det är bara de två första kullarna de har klarat någon längre tid...
Då kan jag lägga in bilder! Otrolig tillväxt på 8 mån?
Fina firrar va re. Tack för det.
HåkanKommentar
-
Ursprungligen postat av LaeskSedärja grattis! Samma size som mina typ eller? 6-9cmMvh Jocke
-
Vieja Godmanni, en ny art för mig.
Riktigt trevliga små fiskar, går tillsammans med mina V Argentea i ett 540 l kar.
Pigga & nyfikna, skall undersöka allt. Är detta ett beteende som håller i sig så blir det en absolut favorit i karet.Åter till CA
Det är där jag hör hemmaKommentar
-
Kommentar
-
Ursprungligen postat av jinnarparenVieja Godmanni, en ny art för mig.
Riktigt trevliga små fiskar, går tillsammans med mina V Argentea i ett 540 l kar.
Pigga & nyfikna, skall undersöka allt. Är detta ett beteende som håller i sig så blir det en absolut favorit i karet.
Kul! Sverige måste ju vara världsbäst på mångfald när det gäller CA numera !?
Mvh JariKommentar
-
ja man undrar ju verkligen hur ni hittar, där en annan bor lyser de verkligen med sin frånvaro.Kommentar
Kommentar