Ursprungligen postat av Laesk
CA-bilder
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
Mvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider! -
Dom kanske är lagom stora när ciklidstämman är? Då kan ju Laesken ta med sig några tjog?mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Ursprungligen postat av WilhelmDom kanske är lagom stora när ciklidstämman är? Då kan ju Laesken ta med sig några tjog?Mvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
Kommentar
-
Ne yngel kommer jag inte dra upp några än, vill att paret ska växa till sig först.. sen orkar jag inte dra igång nått yngelkar nu heller. Igårkväll när jag bytte vatten hos dem försökte jag spola bort så många yngel som möjligt till barberna.. så nu är de inte många kvar.Kommentar
-
Ursprungligen postat av Laesk
Ne yngel kommer jag inte dra upp några än, vill att paret ska växa till sig först.. sen orkar jag inte dra igång nått yngelkar nu heller. Igårkväll när jag bytte vatten hos dem försökte jag spola bort så många yngel som möjligt till barberna.. så nu är de inte många kvar.Kommentar
-
Ursprungligen postat av PangaeaNästa gång du får lek på dom så får du hojta till... så kommer iaf JAG ner å slangar yngel...Kommentar
-
-
..... och en dålig på en av de nyligen införskaffade Nicaraguenserna, just denna en hane tydligen.Kommentar
-
Mycke maffiga viejor Jarinen!
Kontrar me en inte lika maffig Neetroplus Panamensishane som precis blivit av me alla yngel (ca 8-9cm)
400D + 50/1,8 + photoshop
1/160sek F2,0 ISO400
Artreg varsågod!Senast redigerad av Laesk; 23 January 2007, 23:27.Kommentar
-
Ursprungligen postat av LaeskMycke maffiga viejor Jarinen!
Kontrar me en inte lika maffig Neetroplus Panamensishane som precis blivit av me alla yngel (ca 8-9cm)
400D + 50/1,8 + photoshop
1/160sek F2,0 ISO400
Artreg varsågod!
Mvh JariKommentar
-
Bifasciatan är urläcker "habegäret" säger att detta måste bli nästa Vieja som får utrymme. Jarinen är Zonatan på bilden ovan en hane ?? Jag har stora problem att könsbestämma mina. Dom är väl ca 15cm och jag ser ingen som helst skillnad på dom.Cichlasoma Festae går nu i ett 360 !!Kommentar
-
Ursprungligen postat av Niclas LarssonBifasciatan är urläcker "habegäret" säger att detta måste bli nästa Vieja som får utrymme. Jarinen är Zonatan på bilden ovan en hane ?? Jag har stora problem att könsbestämma mina. Dom är väl ca 15cm och jag ser ingen som helst skillnad på dom.
Zonatan på bilden är en hane på c:a 25 cm, de två Viejor jag har är båda hanar. Har du flera Zonator borde det snart visa sig hur det står till med könsfördelning, hur många är det och är de från samma kull?
Mvh JariKommentar
-
Inte CA, men det kanske duger endå.
Festae och guldsöm. Ca 7 cm bägge två.180 liter SA i väntan på den stora baljan
www.umea.akvarieforening.se
www.zoonen.se/minzoon.asp?oid=509306
-
Jaggor, ca 22 cm.180 liter SA i väntan på den stora baljan
www.umea.akvarieforening.se
www.zoonen.se/minzoon.asp?oid=509306
Kommentar