Nja ok då 1 till..Amphilophus Citrinellus White/Yellow hane..
CA-bilder
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
-
Mycket fina fiskar BeastDen som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.Kommentar
-
-
Trevliga bilder Jocke!! Speciellt Trevlig med alla lekarna du har haft på många av dina arter ..
Kanon!!Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Snyggt Jocke !! för nu är det väl ändå du som fotograferar ?
impad över hur snabbt dina firrar verkar växa häller du konstgödning i vattnet eller hur gammal är sonen till den gul/vita hanen kan ju max vara 1 år men den såg ut att vara 15-20 cm ?Cichlasoma Festae går nu i ett 360 !!Kommentar
-
Det är fortfarande Jarinen som är fotograf, jag står bara för motiven.Mvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
Ursprungligen postat av Niclas LarssonSnyggt Jocke !! för nu är det väl ändå du som fotograferar ?
impad över hur snabbt dina firrar verkar växa häller du konstgödning i vattnet eller hur gammal är sonen till den gul/vita hanen kan ju max vara 1 år men den såg ut att vara 15-20 cm ?Mvh Jocke
-
Ursprungligen postat av LNMycket fina fiskar BeastMvh Jocke
-
Äh säg som de är ist, du ger dem anabola!
Mkt kul me bilder, mer mer mer
Men utseendemässigt på breidohri är jag lite besviken... iofs kanske dom blir snyggare me åren!?Kommentar
-
Ursprungligen postat av LaeskÄh säg som de är ist, du ger dem anabola!
Men utseendemässigt på breidohri är jag lite besviken... iofs kanske dom blir snyggare me åren!?Cichlasoma Festae går nu i ett 360 !!Kommentar
-
Ursprungligen postat av LaeskÄh säg som de är ist, du ger dem anabola!
Men utseendemässigt på breidohri är jag lite besviken... iofs kanske dom blir snyggare me åren!?Mvh Jocke
-
Ursprungligen postat av BeastDet är fortfarande Jarinen som är fotograf, jag står bara för motiven.Cichlasoma Festae går nu i ett 360 !!Kommentar
-
Ursprungligen postat av Niclas LarssonJarinen fler bilder, du tar verkligen bra bilder. efterlyser lite bilder på Tomocichla tuba och asfraci nån som har ??Mvh Jocke
-
Fast jag tycker Breidohrin redan nu som vid fototillfället är helt fantastiskt vacker, har väl ochså tyckt att de är lite trista. Men det är så med de flesta CA ciklider att det är endast bossarna och när man har par som de bjuder på den där riktiga färgshowen.
Breidohrin är ochså en halvsnäll Vieja vad jag förstått, så de behöver lite lugn för att det skall klaffa, och det gjorde det vid fototillfället kan jag lova, fantastiskt vacker när de håller på och kärlekskrankar sig.
Mvh JariKommentar
Kommentar