If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
oj glömde få med det med ja, är cirka 20 skulle jag tro....
Hoppas verkligen det är en hane, och hoppas på att få lek, då blire till att ta fram lilla karet igen
Jo djurmagazinet brukar ha en del thorichtys arter ibland....
ja det är la bara och bryta ihop och komma igen.
funderade på electric blue dempsey, så snygga är dom men ack så dyra 590kr styck för en på 3cm
Lutt inte för att jag ska lägga mig i vilken fisk du köper men SMÅ sådana är veka vet några som haft problem med dom känsliga rackare tydligen,,, ville bara säga det om du har missat det kanske
sen kostar dom ju pluring för att vara en korsning
Lutt inte för att jag ska lägga mig i vilken fisk du köper men SMÅ sådana är veka vet några som haft problem med dom känsliga rackare tydligen,,, ville bara säga det om du har missat det kanske
sen kostar dom ju pluring för att vara en korsning
nä jag har också hört det att de är känsliga, men är det verkligen en korsning har för mig att det är någon slags mutation eller om de är vf....någon som kan svara på detta???
samma bild igen, har 4 st zonatum och denna är den största. Är lite orolig att det kan vara 4 honor, vad tror ni om denna firren?? ingen spetsig ryggfena men lite panna och ganksa grov...
Kanon fisk Stefan skulle nog gissa på en hane fast inte säker
samma bild igen, har 4 st zonatum och denna är den största. Är lite orolig att det kan vara 4 honor, vad tror ni om denna firren?? ingen spetsig ryggfena men lite panna och ganksa grov...
Kanonfin fisk och bild. Mitt bud är en hane..som ser ut till att trivas med tillvaron
Lägger upp en bild på en vuxen eldbuk, eftersom de bilderna jag sett på internet i princip är yngel. Han är 18 cm och ca 7 år vid fototillfället. Tyvärr simmar han i himlen nu.
Lägger upp en bild på en vuxen eldbuk, eftersom de bilderna jag sett på internet i princip är yngel. Han är 18 cm och ca 7 år vid fototillfället. Tyvärr simmar han i himlen nu.
DET var en rejäl pjäs, tror aldrig jag har sett en så massiv eldbuk...och 18 cm. Fodrade du honom med anabola..trodde inte att man kunde få dem så stora.
DET var en rejäl pjäs, tror aldrig jag har sett en så massiv eldbuk...och 18 cm. Fodrade du honom med anabola..trodde inte att man kunde få dem så stora.
Matade bara med det vanliga, pellets och räkmix. Sedan fick de levande mygglarver på våren .... som de tyckte om. Åt tills de såg ut som bollar. Gick i ett 530 hela sitt liv ihop med ilskna zebraciklider.
Kommentar