Ursprungligen postat av Laesk
CA-bilder
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Ursprungligen postat av LaeskShit, de va nog den bästa bild jag sett från dig! Om man skulle mörka ner gruset en aning + redigera bort fisken i bakgrunden vore de en 10:a av 10 möjliga!
Micke: Hehe kan tro de
Här kommer en till på min Umbriferahane - här är det väldigt svårt att få med det iriserande på kropp och fenor -det blir dessutom fel färg (hur byter man färg utan att det ser konstigt ut). Det blir väl bättre när han är 30-40 cm.Åter till CA
Det är där jag hör hemmaKommentar
-
Kände mig tvungen å testa innan jag går å lägger mig...
GonattKommentar
-
bidrar med en bild på Vieja Melanurum, honan syns lite i bakgrunden. Inte värst skarp men, ha överseende, eller nåt..._____________________________________________
Stefan Fridén
Timmele
720l CA med Vieja Melanurum och Vieja Zonatum
_____________________________________________Kommentar
-
-
-
-
jag undrar om det finns en motsvarande SA bild tråd?
Beast, hur snygga bilder osm helst!! men hur stora blir electric blue dempsy?
mvhKommentar
-
Insats för ca!
Ursprungligen postat av BeastTheraps Lentiginosus hane ca 17 cm..
Hur i alla fridens dar bär ni er åt? För att få till detta?
Nog för att jag visste att du hade ett 30-tal burkar,men ändå.
Jag vet inte hur många sorter jag läst om och sett fina bilder på
under den senaste tiden.Fantastiskt.
Snacka om budbärare för ca:ciklider.Sprid detta gärna till norrland.
Man känner sig verkligen som en riktig amatör med sin blygsamma
utrustning.
Ändå har jag hållit på sen slutet av 60-talet.
Vi-- vill ha mera!!!
HåkanKommentar
-
Ursprungligen postat av Decimusjag undrar om det finns en motsvarande SA bild tråd?
Beast, hur snygga bilder osm helst!! men hur stora blir electric blue dempsy?
mvhMvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
Ursprungligen postat av MuhniHej Jocke
Hur i alla fridens dar bär ni er åt? För att få till detta?
Nog för att jag visste att du hade ett 30-tal burkar,men ändå.
Jag vet inte hur många sorter jag läst om och sett fina bilder på
under den senaste tiden.Fantastiskt.
Snacka om budbärare för ca:ciklider.Sprid detta gärna till norrland.
Man känner sig verkligen som en riktig amatör med sin blygsamma
utrustning.
Ändå har jag hållit på sen slutet av 60-talet.
Vi-- vill ha mera!!!
Håkan
Och tack för komplimangernaMvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
Jag håller med...det är grymma bilder i en grymt bra tråd! Som ciklidiot så gläds jag verkligen över denna magnifika reklam för CA arterna. De är inte lätta att få tag på en del av arterna som visas här och desto mer intressant blir det ju...
Jag skulle gärna sätta igång ett kar direkt med CA om jag fick tag på det jag ville ha samt hade ett kar redo...nu har jag ett 720L på ingång under lördagen, men det är vikt för min absoluta favorit, malawiciklider. Måste dock ändå påpeka att CA har krupit mycket nära min känsla för malawiciklider. Det är bara att applådera denna presentation som görs här!
Skulle även vilja se en liknande SA tråd, som efterlystes tidigare...Kommentar
-
Ursprungligen postat av MalaweJag håller med...det är grymma bilder i en grymt bra tråd! Som ciklidiot så gläds jag verkligen över denna magnifika reklam för CA arterna. De är inte lätta att få tag på en del av arterna som visas här och desto mer intressant blir det ju...
Jag skulle gärna sätta igång ett kar direkt med CA om jag fick tag på det jag ville ha samt hade ett kar redo...nu har jag ett 720L på ingång under lördagen, men det är vikt för min absoluta favorit, malawiciklider. Måste dock ändå påpeka att CA har krupit mycket nära min känsla för malawiciklider. Det är bara att applådera denna presentation som görs här!
Skulle även vilja se en liknande SA tråd, som efterlystes tidigare...
Du som snart har 2x720 borde snarast gå över till
de "rätta" firrarna.
Mvh
HåkanKommentar
-
Ursprungligen postat av Decimusjag undrar om det finns en motsvarande SA bild tråd?
mvh
Mvh JariKommentar
-
Ursprungligen postat av jarinenDet skulle vara supertrevligt med en motsvarande tråd på SA, SA tycker jag har massor av intressanta och vackra ciklider.
Mvh Jari
Ni som har bra kameror.Sätt igång.
HåkanKommentar
Kommentar