Ursprungligen postat av jinnarparen
CA-bilder
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Ursprungligen postat av johan_lindgrenjarinen, har du el kan du ta några hel kars kort, så man får titta lite hur du möblerar osv =)
Mvh JariKommentar
-
Ursprungligen postat av BeastKommer här, Electric Blue Dempsey.Åter till CA
Det är där jag hör hemmaKommentar
-
Ursprungligen postat av BeastKommer här, Electric Blue Dempsey.Kommentar
-
Ursprungligen postat av xandersxFinns, eller fanns iaf. för drygt en vecka sen ett gäng såna på Djurmagasinet i Jönköping. Såg riktigt fina ut. De var kanske 3-4 cm. Kostade 595 kr/st om jag inte missminner mig.Mvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
-
Ursprungligen postat av jinnarparenEn bild på mitt stora CAkarMvh Jocke
-
jarinene, kul o se, vatt nyfiken på hur ni möblerar med era monster.
jinarapren, grymt kar, shysst strl.Kommentar
-
Ursprungligen postat av BeastDet var dyrt, hos Kennt i Nol kostar/kostade dom 295:- tror jag det var..
Jinnarparen: Ditt kar ser riktigt fint ut. Har du gjort dig av med de stora synspilorna du hade när jag var och kollade hos dig förra vintern?
Det här Festaeparet är betydligt snyggare än de du hade innan också. Mycket snyggt...
Förresten, vad är det för mått på karet? 300*80*60???Kommentar
-
Tackar för berömmet
En bild på dubbelkaren ute i grovköket, fiskar på tillväxt samt fiskar i skamvrån får gå där ute.Åter till CA
-
Ursprungligen postat av xandersxJo, riktigt dyrt var det, tyvärr, för de är riktigt läckra. Men men, de sjunker säkert i pris när de blir lite vanligare.
Jinnarparen: Ditt kar ser riktigt fint ut. Har du gjort dig av med de stora synspilorna du hade när jag var och kollade hos dig förra vintern?
Det här Festaeparet är betydligt snyggare än de du hade innan också. Mycket snyggt...
Förresten, vad är det för mått på karet? 300*80*60???
Synspilorna går hos micke jarhl.
Hmm, åldern börjar ta ut sin rätt märker jag, har du varit i Genarp? Det har jag helt glömt bort. Eller så är det användarnamnet jag inte får ihopSenast redigerad av jinnarparen; 07 January 2007, 19:24.Åter till CA
-
Ursprungligen postat av jinnarparenInte dåligt gissat, rätt svar: 300*75*60.
Hmm, åldern börjar ta ut sin rätt märker jag, har du varit i Genarp? Det har jag helt glömt bort. Eller så är det användarnamnet jag inte får ihopKommentar
-
Ursprungligen postat av jinnarparenInte dåligt gissat, rätt svar: 300*75*60.
Hmm, åldern börjar ta ut sin rätt märker jag, har du varit i Genarp? Det har jag helt glömt bort. Eller så är det användarnamnet jag inte får ihopMvh Jocke
-
Ursprungligen postat av xandersxHämtade den del av Rapps beställningen som skulle till Oskarshamn hos dig. Men jag är rätt oansenlig så det är inte så konstigt om du inte kommer ihåg ;-)
En bild på 540 l karetÅter till CA
-
Kommentar