Japp hon har blivit gulare & gulare senaste veckan plus att äggledarröret vuxit ut mer & mer nu har dom en romkaka som är ca 30! cm i diameter.
CA-bilder
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Jack Dempsey ,hane F1. En av de snyggaste Jack Dempsey som jag sett.
En gammal bild från 1:a gången jag var hemma hos Lundensis (det är 2 kameror och X antal tusen bilder sedan dess).Åter till CA
Det är där jag hör hemmaKommentar
-
-
Ursprungligen postat av jinnarparenJack Dempsey ,hane F1. En av de snyggaste Jack Dempsey som jag sett.
En gammal bild från 1:a gången jag var hemma hos Lundensis (det är 2 kameror och X antal tusen bilder sedan dess).Kommentar
-
-
Ursprungligen postat av jinnarparenJack Dempsey ,hane F1. En av de snyggaste Jack Dempsey som jag sett.
En gammal bild från 1:a gången jag var hemma hos Lundensis (det är 2 kameror och X antal tusen bilder sedan dess).Kommentar
-
Här kommer en kass bild på en fisk som har lite dåligt rykte. Skäms att erkänna att den går i ett kar i skymundan.Kommentar
-
En bild på 4 st CA kar, två 720 o två 540.(OBS! Bry er inte om Scalarerna i det nedre 720)Mvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
Ursprungligen postat av medionHär kommer en kass bild på en fisk som har lite dåligt rykte. Skäms att erkänna att den går i ett kar i skymundan.
Att ha den i ett kar för sig bjuder på många tillfällen till att studera ciklidernas yngelvård, frågan är om det finns någon annan art som är så mån om sin avkomma som sebracikliden. Den drar sig inte för att anfalla betydligt större fiskar - den drar sig inte ens för att anfalla den som ger dem mat.Åter till CA
-
Ursprungligen postat av BeastEn bild på 4 st CA kar, två 720 o två 540.(OBS! Bry er inte om Scalarerna i det nedre 720)Kommentar
-
Ursprungligen postat av kenoLevande foder eller?Mvh Jocke
-
Ursprungligen postat av BeastNäe inte alls faktiskt, dom är sällskap åt en mycket försynt CA nämligen Archocentrus Spinosissimus (se bild). Där går även Kardinaltetra mm..Åter till CA
-
Ursprungligen postat av jinnarparenAnar jag inte en flaggciklid nere i högra hörnet?...vad är på gång?Mvh Jocke
-
En gammal bild från 1:a gången jag var hemma hos Lundensis (det är 2 kameror och X antal tusen bilder sedan dess).
Den jack dempesyn är den den nya sorten som odlats fram till att få blått i sig?
Jag säljer just nu av mina malawisar för att skaffa mig Amerikanare ist. Kom gärna med tips till nån fin firre som man kan skaffa sig och hör också gärna av er om ni ska sälja någon fin firre.Kommentar
-
Ursprungligen postat av Viva La RothinDen jack dempesyn är den den nya sorten som odlats fram till att få blått i sig?
Jag säljer just nu av mina malawisar för att skaffa mig Amerikanare ist. Kom gärna med tips till nån fin firre som man kan skaffa sig och hör också gärna av er om ni ska sälja någon fin firre.Åter till CA
Kommentar