If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Ni Zonatumproffs, va tror ni de är för kön på den jag visade där uppe? Hane?
Lite svårt men jag skulle nog säga en hona ändå, den har inte riktigt de proportioner på huvudet som en hane brukar ha, den ser ändå ut att vara en 15cm ?
Lite svårt men jag skulle nog säga en hona ändå, den har inte riktigt de proportioner på huvudet som en hane brukar ha, den ser ändå ut att vara en 15cm ?
Tendens till bula köper jag inte längre blivit förbryllad många ggr på den saken hehe
Som mitt sk. "spynspila par" jag hade för ett halvårsen.. den rosa hade mkt tendens till bula, ändå la "han" ägg
Framtiden får väl visa vad det är för kön, håller med dig om att det här med bulor kan vara lite lurigt, har själv 2 midaspar där honorna också har hyfsat stora bulor, faktum är att de var mer markerade än vad de var på de 2 hanar som jag sålde förra veckan.
Snygga bilder på ett snyggt men lite annorlunda tecknat synspilapar, någon aning om var de håller hus nu?
Ingen bild av skönhet vill bara visa att det Jinnarparens gamla Freddis par fortfarande har kvar att ge dom har just lagt den största romkaka jag sett, tyvärr på att sånt ställe att fotografering nästan är omöjligt.
men här är ett försök
Ingen bild av skönhet vill bara visa att det Jinnarparens gamla Freddis par fortfarande har kvar att ge dom har just lagt den största romkaka jag sett, tyvärr på att sånt ställe att fotografering nästan är omöjligt.
men här är ett försök
Där ser man, de kan fortfarande. Honan har ju gått härhemma och sett tjock ut under en lång period. Nu har jag fått förklaringen på varför.
Misstänker att hon är mer gul nu än vad hon har varit på länge.
Kommentar