Här är en bild på 2 av mina altum som spänner sig lite.
CA-bilder
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
// drd
Nu med ännu fler malar.......L046 igen
Min diskus o mal Zoon = http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=183541
Bildarkiv på zpet= http://www.zoopet.com/medlemsbilder/...=30457&cat=500 -
Ja, detta är en tråd för beundran av vissa ciklider, den startades för att "bilderna lätt drunknar i andra trådar". Den gör verkligen inte anspråk på att behaga alla men den behagar mig och säkert alla som gillar centralamerikanska ciklider. Alltså: fototekniska frågor finns en hel avdelning för och Altumskalarer är skitsnygga men inte i denna tråden? .
Mvh JariKommentar
-
Ursprungligen postat av malawijanneja det är sällan jag skriver i denna tråden, för att jag tycker det är en tråd för ett fåtal som har inbördes beundran för att man håller vissa ciklider.
men den nedre bilden är det en bild på en vanlig mört. mvh janneÅter till CA
Det är där jag hör hemmaKommentar
-
Ursprungligen postat av jarinenJa, detta är en tråd för beundran av vissa ciklider, den startades för att "bilderna lätt drunknar i andra trådar". Den gör verkligen inte anspråk på att behaga alla men den behagar mig och säkert alla som gillar centralamerikanska ciklider. Alltså: fototekniska frågor finns en hel avdelning för och Altumskalarer är skitsnygga men inte i denna tråden? .
Mvh Jari// drd
Nu med ännu fler malar.......L046 igen
Min diskus o mal Zoon = http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=183541
Bildarkiv på zpet= http://www.zoopet.com/medlemsbilder/...=30457&cat=500Kommentar
-
Men bilden på skalarerna var underbart snygg måste jag säga! Har aldrig riktigt haft smak för skalarer tidigare men dessa är bara för snygga. Så mycket ett foto kan göra_____________________________________
MVH
Stefan AxlingKommentar
-
Ursprungligen postat av malawijanneja det är sällan jag skriver i denna tråden, för att jag tycker det är en tråd för ett fåtal som har inbördes beundran för att man håller vissa ciklider.
men den nedre bilden är det en bild på en vanlig mört. mvh janne
Men om du känner så så kan du ju fortsättningsvis hålla dig till dom trådarna där du känner att du har något av intresse att tillägga..Senast redigerad av JockeB; 03 January 2007, 15:42.Mvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
om det var ett av din bättre eller sämre inlägg har jag svårt att avgöra.
men passar vill jag inte påstå att den gör.
fix filurum för migKommentar
-
-
-
men som någon tidigare sagt så sköljs ca bilderna över av tex malawiciklider i andra fototrådar och då tycker jag att man borde kunna starta en ca-tråd.
Jag tror det är bättre att lägga ca-bilderna här än i tex troffetråden
Ursprungligen postat av jarinenC.spilurum(cutteri) hona o hane.Kommentar
-
Ursprungligen postat av drdDet däringa 50 mm objektivet levererar skapliga bilder Lennart
Ja de duger gott till fisk, känns dumt att lägga x antal tusen på ett 60mm macro "som jag isåfall bara skulle använda till fisk".. mer sugen på ett tamron 90mm eller ett sigma 150mm macro. Får se va de blir va de lider.
Så galet sugen på lite studiosaker me, inga seriösa saker, men vore kul att kunna ta lite bättre porträttbilder å liknande.
I 40 år har vi erbjudit kreativa människor rätt teknik till rätt pris. Här hittar du allt du behöver inom foto, video, ljud och mycket mer. Välkommen!
en början kanske å se hur kul de verkar va. Fotade bl.a. flickvännen å hennes syskon som dom gav bort inramad i julklapp osv, å de va riktigt kul! Ne slutventilerat, mer fiskbilderKommentar
-
Sedan kommer du att finna att människorna på de här trådarna är hyggliga och hjälpsamma på alla sätt och vis, Och det är nog det jag inbördes mest beundrar hos CA entusiasterna. Inte många inlägg eller trådar som tar upp annat än att hjälpa till och sprida kunskap och lite ryggdunkar här inte.
Så här jag tror att även du har en del att lära,
Vi hade bland annat lärt dig att ändra ditt hälsning meddelande till: Jag har 27000 liter erfarenhet att dela med mig av till Er som funderar på att börja med Malawiciklider. istället för att skrämma folk ifrån att fråga om de fiskar du älskar med frasen: jag har bara 27000 liter vatten fördelat på 160 akvarium, proppfulla med bara ciklider.
Som sagt välkommen till CA trådarna.
/NIclasSenast redigerad av Niclas Larsson; 03 January 2007, 18:57.Cichlasoma Festae går nu i ett 360 !!Kommentar
-
Pearsei som bossar och tvingar Bifasciatum att spela andrafiolen....den har äntligen satt den på plats.
Mvh JariKommentar
-
Absolut välkommen till detta småtokiga sällskap.
Mvh
HåkanKommentar
-
Ursprungligen postat av jarinenPearsei som bossar och tvingar Bifasciatum att spela andrafiolen....den har äntligen satt den på plats.
Mvh JariÅter till CA
Det är där jag hör hemmaKommentar
Kommentar