Så många bra bilder i denna tråd, räknar med något deltagande i fototävlingen (dock förståss med opublicerad bild)
CA-bilder
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
-
Haha vilket fult underbett han visar på andra bilden Måste se såna här fiskar live nån gång, de verkar sköna!Kommentar
-
Tog lite blider på fiskar jag hämtade hos Micke Jarhl och Jinnarparen igår, jag har ingen riktig blixt så bilderna är tagna utan. Håller på att lära mig fota så ha tålamod.
Cryptoheros sp. "Honduran redpoint", hane hämtad i GenarpSenast redigerad av Niclas Larsson; 29 December 2006, 00:37.Cichlasoma Festae går nu i ett 360 !!Kommentar
-
-
Passar på att lägga upp en på mitt favvo citrinellum par med yngel bilden gör inte honan rättvisa hon är rödare mellan banden.Cichlasoma Festae går nu i ett 360 !!Kommentar
-
Ursprungligen postat av Niclas LarssonPassar på att lägga upp en på mitt favvo citrinellum par med yngel bilden gör inte honan rättvisa hon är rödare mellan banden.Kommentar
-
Ursprungligen postat av jarinenEtt par bilder på Beast's karakteristiska Tetracantha hane.
Mvh Jari
det roliga är att alla tetracanthor är så variabla i sitt mönsterKommentar
-
Ursprungligen postat av Niclas LarssonPassar på att lägga upp en på mitt favvo citrinellum par med yngel bilden gör inte honan rättvisa hon är rödare mellan banden.Mvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
-
Ursprungligen postat av Niclas LarssonPassar på att lägga upp en på mitt favvo citrinellum par med yngel bilden gör inte honan rättvisa hon är rödare mellan banden.Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Ursprungligen postat av jarinenEtt par bilder på Beast's karakteristiska Tetracantha hane.
Mvh Jari
Gaaaaah tappar hakan!Kommentar
-
Ursprungligen postat av BeastHär är min hane på ca 25 cm..
Min är väl 20+ han gick dock lite trångt i början så han kanske växt lite långsamare än sin bror. Dock är min Barred som gått i eget kar nästan 30cmCichlasoma Festae går nu i ett 360 !!Kommentar
-
Ursprungligen postat av Niclas Larsson.
Min är väl 20+ han gick dock lite trångt i början så han kanske växt lite långsamare än sin bror. Dock är min Barred som gått i eget kar nästan 30cmMvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
Ursprungligen postat av BeastAhh ok, men då är din barredhane mycket större än min, han är nog också bara 25 cm. han går i ett 500L med bara bråkiga "ungkarar" så han har lite att boxas med om dagarna hehe..
det enda min Barred bråkar med är mig.. som han dock gärna tar en bit kött ur armen påCichlasoma Festae går nu i ett 360 !!Kommentar
Kommentar