Ursprungligen postat av Laesk
CA-bilder
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
Mvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider! -
Ursprungligen postat av BeastHmm jo det gör jag visst, har jag aldrig tänkt på...Hur ändrar jag det då?Kommentar
-
Ursprungligen postat av LaeskUppe till vänster - Mina profiluppgifter, sen: Alternativ .. sen en bit ner på sidan "Antal inlägg att visa per sida" en rullgardinsmeny.Mvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
Kommentar
-
En vanlig hederlig sebraciklidhona.
Sebracikliden förtjänar ett bättre rykte än vad de har, har man tur och hittar rätt exemplar så är de faktiskt väldigt vackra.
Blixten gjorde att det blev lite mer blått på fenorna än vad man normalt ser - men då det ser väldigt fint ut så tyckte jag inte att jag skulle ta bort det.Åter till CA
Det är där jag hör hemmaKommentar
-
-
-
Ursprungligen postat av jinnarparenCichlasoma Festae, hane
jäkla fin hanen är ska bli spännade se den live senare i jul du!!Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
-
Kommentar
-
Caquetaia Umbrifera, hane (nu måste det väl nästan vara 100% säkert).
Bilder på den här kommer jag att plåga er med fler gånger allteftersom den växer till sig.
Den här har jag nämligen längtat efter i många år.Åter till CA
-
Visa en hona åxo Rikard av Caquetaia Umbrifera kul och jämföra dom vetja!Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Jinnarparen, din tråd fullkomligt ruelz, fortsätter det så här blir man ju sugen på ca till mitt nya 1300 liters som kommer efter nyår, fast frontosa är också coolt...FrontosamarkusKommentar
-
Caquetaia Umbrifera, hona
Just denna hona och den förmodade hanen går rätt bra tillsammans.Åter till CA
-
Ursprungligen postat av jinnarparenCaquetaia Umbrifera, hane (nu måste det väl nästan vara 100% säkert).
Bilder på den här kommer jag att plåga er med fler gånger allteftersom den växer till sig.
Den här har jag nämligen längtat efter i många år.Mvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
Kommentar