Ursprungligen postat av jarinen
CA-bilder
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
-
Det var en redig snygg firre!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Ursprungligen postat av WilhelmDet var en redig snygg firre!
Här kommer en till. En bild på min festaehane (ett praktexemplar om jag får säja det själv), har precis flyttet över paret där det var tänkt att vara från början, nämligen i 3m karet.Åter till CA
Det är där jag hör hemmaKommentar
-
Ursprungligen postat av jinnarparenHerichthys Carpintis 'Escondido'Kommentar
-
Ursprungligen postat av jinnarparenHerichthys Carpintis 'Escondido'Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Ursprungligen postat av jinnarparenTackar!
Här kommer en till. En bild på min festaehane (ett praktexemplar om jag får säja det själv), har precis flyttet över paret där det var tänkt att vara från början, nämligen i 3m karet.
trevligt, kul o se en bild som gör honom rättvisaKommentar
-
Ursprungligen postat av Luttvad är det för skillnad på Carpintis och escondidon?Åter till CA
-
Ursprungligen postat av jinnarparenEscondidon är en variant av carpintis, bara fångad på ett speciellt ställe.Kommentar
-
Vilken härlig tråd!
Nu är jag såld, nu blir det centralare på allvar! Efter nyår blir det att konvertera om var så säkra, nu gäller det bara att komma över godbitarna!!!!!!!Kommentar
-
Ursprungligen postat av kenoVilken härlig tråd!
Nu är jag såld, nu blir det centralare på allvar! Efter nyår blir det att konvertera om var så säkra, nu gäller det bara att komma över godbitarna!!!!!!!
Var i landet ligger Blidö?Åter till CA
-
Ursprungligen postat av kenoNu är jag såld, nu blir det centralare på allvar!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Ursprungligen postat av Lutthehe jo det fattade jag med , skrev kanske lite konstigt, det jag undrade var om de skiljer mycket i färg mot den vanliga (odlade) som man brukar se i handelnÅter till CA
-
Vieja Melanura, hane (precis nersläppt i nytt kar)
Notera skillnaden mot synspila, denna är mer blå på analfenan och har en mörkare buk.
EDIT - varför blir alla bilder så bleka när de laddas upp. Är det flera än jag som upplever detta fenomen, eller snarare trauma - EDITSenast redigerad av jinnarparen; 17 December 2006, 23:06.Åter till CA
-
Kommentar