Ursprungligen postat av Beast
CA-bilder
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Beast... känns som om de är dags att införskaffa en kamera?
Fina bilder jarinen!
Micke Jahrl: Pruta denna till 4300kr. http://www.fotosidan.se/classifieds/view.htm?ID=51855Senast redigerad av Laesk; 15 December 2006, 07:24.Kommentar
-
Ursprungligen postat av LaeskBeast... känns som om de är dags att införskaffa en kamera?
Fina bilder jarinen!
Micke Jahrl: Pruta denna till 4300kr. http://www.fotosidan.se/classifieds/view.htm?ID=51855
Klart intressant Lennart men lite långt åka vill gärna se grejorna innan jag handlar
gillar inte köpa "grisen i säcken".Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Beast... känns som om de är dags att införskaffa en kamera?
Det har det varit länge nu Men pengarna går ju åt till fiskenMvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
Ursprungligen postat av Micke JarhlKlart intressant Lennart men lite långt åka vill gärna se grejorna innan jag handlar
gillar inte köpa "grisen i säcken".
Ursprungligen postat av BeastDet har det varit länge nu Men pengarna går ju åt till fisken
Hehe sälj av lite fisk dåKommentar
-
Ursprungligen postat av LaeskGå till en affär å klämm på den ist! Å sen köp! 99,99% av allt fotofolk är ärliga. Jag köper alltid grisen i säcken
Undrar om detta även gäller akvariefolkCichlasoma Festae går nu i ett 360 !!Kommentar
-
[QUOTE=Laesk]Gå till en affär å klämm på den ist! Å sen köp! 99,99% av allt fotofolk är ärliga. Jag köper alltid grisen i säcken
hehe Lennart.. jasså du är en liten gambler...har blivit blåst en gång det får räcka ...Det ska nog gå hitta en sån kamera på närmre håll tror jag..men jag tackar för tipset hyfsat pris åxo!!
sånt där snack hur den känns i handen mm har jag aldrig förstått har några kompisar som pysslar med sånt så jag har synat en ny sådan ser helt perfekt ut för mig fast kanske lite mycket att sätta in sig i men det ska väl gå hoppas jag inte helt tappad bakom en vagn hoppas jag =)Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Caquetaia Umbrifera, nu börjar jag tro på att det kan vara en hane.
Tycker själv att det kan vara lämpligt att det är så när jag totalt har importerat 24 st från USA under åren.Åter till CA
Det är där jag hör hemmaKommentar
-
-
-
-
-
Ursprungligen postat av jinnarparenCaquetaia Umbrifera, nu börjar jag tro på att det kan vara en hane.
Tycker själv att det kan vara lämpligt att det är så när jag totalt har importerat 24 st från USA under åren.Mvh Jocke
-
Ursprungligen postat av Ove PlanstedtNågra mindre suddiga bilder på V. fenestrata "Laguna de Catemaco"Mvh Jocke
-
Ursprungligen postat av Ove PlanstedtNågra mindre suddiga bilder på V. fenestrata "Laguna de Catemaco"
Mvh JariKommentar
Kommentar