Archocentrus Octofasciatus. 1 Gammal Jack Dempseyhane på ca 20 cm och ca 9 år..
CA-bilder
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
-
En bild på 720 med rot som inköptes i veckan, ganska massiv, inte så biotopriktigt kanske men det vet inte fiskarna, de är inte vildfångade .Kommentar
-
Ursprungligen postat av BeastArchocentrus Octofasciatus. 1 Gammal Jack Dempseyhane på ca 20 cm och ca 9 år..
Har också en fin sån, fast hälften så stor.
9 år!!! blir de så gamla?
Stili bild va re.Kommentar
-
Kommentar
-
Ursprungligen postat av MuhniVad får du plats med allt?
Har också en fin sån, fast hälften så stor.
9 år!!! blir de så gamla?
Stili bild va re.
Jo han dog dock kort efter detta foto togs R.I.PMvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
Ursprungligen postat av BeastArchocentrus Spinosissimus hane ca 10 cm.Kommentar
-
Ursprungligen postat av LundensisDen arten får du väldigt gärna föda upp yngel på.Mvh Jocke
-
-
-
-
Fina fiskar Jari!Tomocichla Asfraci har jag aldrig sett i affärerna man kan undra varför ser läcker ut.Sålde du Vejorna?Synspilan verkar ha lite olika färgteckningarSenast redigerad av Micke Jarhl; 04 December 2006, 23:42.Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Ursprungligen postat av Micke JarhlFina fiskar Jari!Tomocichla Asfraci har jag aldrig sett i affärerna man kan undra varför ser läcker ut.Sålde du Vejorna?Synspilan verkar ha lite olika färgteckningar
Tomocichlan är upptäckt som art för lite drygt tio år sedan, många ex. har nog inte nått europa och jag kan tänka mig att dessa kan vara riktigt klurigt att få i lek i akvarium. Finns en väldans trevlig artikel om en Asfraci lek på cichlidae.com som vittnar om fiskens aggression och speciellt då vid lek.
Mvh JariKommentar
-
Ursprungligen postat av jarinenJa, jag sålde dom till Beast efter att haft lek på dom, han hade ochså ett antal lekar tills hanen fick spel o dräpte honan vill jag minnas(rätta mig om jag har fel).
Tomocichlan är upptäckt som art för lite drygt tio år sedan, många ex. har nog inte nått europa och jag kan tänka mig att dessa kan vara riktigt klurigt att få i lek i akvarium. Finns en väldans trevlig artikel om en Asfraci lek på cichlidae.com som vittnar om fiskens aggression och speciellt då vid lek.
Mvh JariMvh Jocke
-
Ursprungligen postat av BeastTjaa har man 31 akvarium så finns det ju lite plats (Men man har tydligen aldrig tillräckligt många
Jo han dog dock kort efter detta foto togs R.I.P
Du har naturligtvis nån förteckning på vad du har i alla dessa?
Tror du att det så småningom blir avkomma av Grammodesen?
Mvh
HåkanKommentar
Kommentar