If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Skulle nog gissa på något sådan jag med. Med tanke på hur länge det tar innan dom dör och att dom verkar lida av syre brist.
Vart får man tag på sterazin?
Har en annan fundering runt detta problem. Imorse så mådde alla fiskar jätte bra och det var fart på alla. Gav dem räkmixen och alla var väldigt sugna på den. Efter maten så är det lite halv fart på nästan alla fiskar. Börjar tro på att felet ligger i räkmixen helt enkelt!
Kan räkmix bli gammal när den ligger ned fryst?
Ska tillverka en ny laddning och se imorgon om de uppför sig på samma sätt.
Mvh
Senast redigerad av Sharkbait; 11 November 2006, 18:31.
Har en annan fundering runt detta problem. Imorse så mådde alla fiskar jätte bra och det var fart på alla. Gav dem räkmixen och alla var väldigt sugna på den. Efter maten så är det lite halv fart på nästan alla fiskar. Börjar tro på att felet ligger i räkmixen helt enkelt!
Kan räkmix bli gammal när den ligger ned fryst?
Ska tillverka en ny laddning och se imorgon om de uppför sig på samma sätt.
Mvh
Hade nog avaktat med att medisinera, att dom är lite hängiga kan bero på mycket tex lufttrycket vatten byte så länge dom inte står vid ytan tror jag ej du behöver oroa dig
Hade nog avaktat med att medisinera, att dom är lite hängiga kan bero på mycket tex lufttrycket vatten byte så länge dom inte står vid ytan tror jag ej du behöver oroa dig
Men om det är enstaka fisk och inte alla är det ju troligen nån sjukdom. Och då är det ju bara att gå på med medicin fortast möjligt innan det sprider sig.
Kommentar