BTN modul - kan ni rekommendera någon?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • pewe
    Användare
    • October 2002
    • 62

    BTN modul - kan ni rekommendera någon?

    Har idag en BTN Rocky bakgrund i mitt 540 liters. Skulle dock vilja komplettera med en BTN-modul på karets vänstra kortsida. Men det ju helt omöjligt att föreställa sig hur de ser ut i verkligheten om man tittar på deras hemsida...


    Alltså, kan ni rekommendera en snygg modul (behöver ej vara en filtermodul då den skall vara tom) till mig?

    Mvh

    /Patrik, Malmö
  • Guzrob
    Användare
    • October 2004
    • 389

    #2
    Skall du få både modulen och bakgrunden att sitta ihop? På tråden om mit husbygge hittar du lite bilder på några moduler som jag har byggt ihop....
    :D:D:D:D

    Kommentar

    • Guzrob
      Användare
      • October 2004
      • 389

      #3
      Modul A tycker jag är kanon i så fall!
      :D:D:D:D

      Kommentar

      • pewe
        Användare
        • October 2002
        • 62

        #4
        Det är tänkt att modulen skall sitta på akvariets kortsida så den behöver inte sitta ihop med bakgrunden. Mitt utblås från powerheadet kommer nämligen från det vänstra hörnet.

        Modul A är ju en hörnmodul om jag fattat det rätt. Betyder det att man sätter den i akvariets bakre hörn vilket gör att den överlappar bakgrunden?

        Har annars funderat på Modul C. Men då det är en filtermodul är den väl fruktansvärt stor, eller?

        Någon annan som kan tipsa om en snygg modul till sidorutan?

        Kommentar

        • engstedt
          Användare
          • June 2002
          • 78

          #5
          Har just modulat lite själv. Jag satte en N på högra kortsidan. Diagonalt så att säga. Blev snyggt i mitt tycke, och den fick plats precis i ett kar med djup 50 och höjd 60. Kan inte lägga upp bilder här. Du får lita på mitt ord
          _______________________
          400 liter Juwel, 30 st F1 Tropheus Duboisi "Maswa"

          Kommentar

          • pewe
            Användare
            • October 2002
            • 62

            #6
            engstedt: jag har faktiskt också själv en modul N på min högra kortsida! När jag nyinreder skall dock den flytta ner på botten. Den är ju ganska platt. Jag letar nog efter en modul som är lite biffigare.

            Kommentar

            • Perikles
              Användare
              • December 2005
              • 658

              #7
              Jag har en modul A i högra hörnet, om du ska ha den i vänstra hörnet och på kortsidan så måste du kapa och mönsterpassa den med din Rockybakgrund, kan bli snyggt, den bygger ut en hel del, men lite trixigt.
              Nemo saltat sobrius, nisi forte insanit.
              -Ingen dansar nykter, försåvitt han inte är vansinnig-
              Cicero (106-43 f.kr)

              Kommentar

              • engstedt
                Användare
                • June 2002
                • 78

                #8
                Ursprungligen postat av pewe
                engstedt: jag har faktiskt också själv en modul N på min högra kortsida! När jag nyinreder skall dock den flytta ner på botten. Den är ju ganska platt. Jag letar nog efter en modul som är lite biffigare.
                Ok! Tänk bara på gruset, dvs den kommer inte synas så mycket om den ligger på botten!
                _______________________
                400 liter Juwel, 30 st F1 Tropheus Duboisi "Maswa"

                Kommentar

                Arbetssätt...