If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Nastan! Det var en Lophiosilurus alexandri, varldens nast coolaste mal (Asterophysus batrachus leder).
Eftersom Lophius=marulk betyder Lophiosilurus alltsa "marulksmal".
Åh, kära nån, vilken dag. Jag är så full av intryck. Ernst K Mina fiskar & burkar
Asterophysus batrachus? Har den ngn anknytning till Clarias batrachus? Sistnämnda var jag på g att få en av, men insåg att den nog inte skulle passa så bra med mina Golden
Lophiosilurus alexandri alltså. Var det du som lade dit den?
Asterophysus batrachus? Har den ngn anknytning till Clarias batrachus? Sistnämnda var jag på g att få en av, men insåg att den nog inte skulle passa så bra med mina Golden
Lophiosilurus alexandri alltså. Var det du som lade dit den?
Asterophysys batrachus - som inte har mycket med Clarias att göra - kan ta häpnadsväckande stora byten. Sen ser den ut så här.
Matglad video finns här.
Tyvärr kostar den skjortan. Och brallorna. Och...
Nej, Lophiosilurusen i Bandhagen var tyvärr inte min.
Åh, kära nån, vilken dag. Jag är så full av intryck. Ernst K Mina fiskar & burkar
Asterophysys batrachus - som inte har mycket med Clarias att göra - kan ta häpnadsväckande stora byten. Sen ser den ut så här.
Matglad video finns här.
Tyvärr kostar den skjortan. Och brallorna. Och...
Nej, Lophiosilurusen i Bandhagen var tyvärr inte min.
j*kla vilken cooling, höll på att tapa hakan när den tog den stora guldfisken....
om den kostar skjortan och brallorna vad kan de då kosta i pengar tro.
Kommentar