Krokodilfisk!!!
Kollaps
X
-
Krokodilfisk!!!
4104L Malawi , 80L Tanganyika , 240L L Malar
Min Hemsida
Här får man inte sätta ut sin egna hemsida
På min Zoon
http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=463188Taggar: Ingen -
Vilken cool firre. Det vore något att ha om man hade ett riktigt bjässeakvarium...
MVH
Nicklas -
-
Vet ej om det är samma fisk, men i floridas träskmarker kallas de "Alligator-gar" och är en uppskattad sportfisk.// Magnus ArvidssonKommentar
-
-
Ursprungligen postat av BilboVet ej om det är samma fisk, men i floridas träskmarker kallas de "Alligator-gar" och är en uppskattad sportfisk.Kommentar
-
Ursprungligen postat av anliSuck... jag borde inte ha skrinlagt mitt stora tank projekt!Tony EnglundKommentar
-
En sådan här fisk skulle jag vilja ha, den borde klara sig i mitt 3m kar ett tag.
Undrar om det går att få ner en sådan levande till Genarp?Åter till CA
Det är där jag hör hemmaKommentar
-
Usch nej. I 30 sekunder ungefär blev jag riktigt sugen, men sen ångrade jag mig! Nu får det vara slut med monsterfiskar! :-)
Det står där på sidan att dom gärna byter in den när den blivit för stor... Kanske ska höra med dom om dom vill ha några av monstren som jag har redan nu.Kommentar
-
Ursprungligen postat av MickeAUsch nej. I 30 sekunder ungefär blev jag riktigt sugen, men sen ångrade jag mig! Nu får det vara slut med monsterfiskar! :-)
Det står där på sidan att dom gärna byter in den när den blivit för stor... Kanske ska höra med dom om dom vill ha några av monstren som jag har redan nu.
Det kommer du att märka. Trodde det skulle vara kul med lite småfisk och växter ett tag men det gick snabbt över.
Kan hända att jag själv i framtiden dumpar de vanliga karen och bygger jättetanken i alla fall.
Fötrresten ni som bor där nere... Tony länkade via msn nån ny cool butik som hade riktig akvariefisk! Rena guldgruvan med krokodilfisk å annat. Tony, länka igen!!Anders LKommentar
-
-
-
Ursprungligen postat av anliProblemet är att har man haft riktiga rejäla firrar så är det svårt att backa tillbaka.
Det kommer du att märka. Trodde det skulle vara kul med lite småfisk och växter ett tag men det gick snabbt över.
Kan hända att jag själv i framtiden dumpar de vanliga karen och bygger jättetanken i alla fall.
Se nu till att bygga din jättetank så du kan ta över mina odjur, t.ex. mother of snails-malen som är över 70cm nu. Hur fanken blir man av med nåt sånt i det här landet?!Kommentar
Kommentar