Endymions lokal
Kollaps
X
-
-
Här går man omkring och funderar om man verkligen kan sätta upp ett sjunde akvarium och orkar sköta alla bra, eller om man skall börja lägga ner de mindre. Riktigt fin anläggning!Troffar, centralamerika och sydamerika.Kommentar
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Hundratals kar har jag aldrig ens kommit att tänka på. Men jag skulle vilja ha ett par till...så långt sträcker sig mina tankegångar.
Säger bara: Respect!
//KajKommentar
-
@Endimyon, blir det akvariefiskar på heltid nu?Kommentar
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Ser kanske två problem
längden mellan benparen är för långt det kommer nog att märkas på översta raden då många akvarier på längden blir som gångjärn o det kommer nog att svikta ner en hel del
sedan är aluminiumrören för långa längst ner vilket kommer att göra hela ställningen instabil o vill vika ihop sig, jag gör alldrig understa aluminiumrören mer än 20cmjag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
Ser kanske två problem
längden mellan benparen är för långt det kommer nog att märkas på översta raden då många akvarier på längden blir som gångjärn o det kommer nog att svikta ner en hel del
sedan är aluminiumrören för långa längst ner vilket kommer att göra hela ställningen instabil o vill vika ihop sig, jag gör alldrig understa aluminiumrören mer än 20cmKommentar
-
hur långa ben är det, tipset är att kapa benen o göra en hylla 15cm från golvet
visst det är lite arbete men lättare nu än då det är fyllt o massor av fiskarjag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
-
Centralfiltren kommer att stå där. Så enda sättet att stabilisera upp är att göra tvärstag mellen benen. Benen är 55 cm långa.Kommentar
-
jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
Kommentar