Endymions lokal
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Jahå då har man släpat in ännu fler kar i lokalen. Eller jag och jag, Robban hjälpte ju till också.... tack så mycket för hjälpen Robban.
Så nu har jag:
1 x 1065
1 x 600
2 x 540
2 x 460
2 x 425
4 x 375
2 x 350
8 x 310
6 x 222
3 x 200
9 x 125
1 x 112
6 x 105
18 x 98
3 x 48
2 x 42
Vilket blir ca 15 m³
Ena ställningen saknar dock 4 st 310 kar men det ska fyllas på efter sommaren antagligen. Nästa projekt är som sagt att bygga centralfilter med integrerat vattenbyte. Dessutom kommer jag sätta in en elcentral i lokalen så jag kan reglera ljus och pumpar var för sig.
Bilder på senaste karenKommentar
-
är riktigt imponerad av det du/ni har åstakommit , önskar att man själv hade lite av den tiden till att göra något sådant , men men , har 4 burkar hemma och flickvännen klagar över att jag prioriterar dom före henne , törs inte tänka på vad som händer om jag skaffar fler.Kommentar
-
Häftigt Albin, får ta o svänga till dig nån gång nästa vecka o spana in din lokalDen som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.Kommentar
-
-
Ingen fisk har läst böckerna.Kommentar
-
Tja hur stora proppar har du till lokalen?
Ser kanon fint ut,lite avis hehe
Har en lokal själv i källaren på 58kvm där det för närvarande är 52 akvarium och 25 yngelburkar..Det spelar ingen roll hur många kar man har så fylls dom fort suck..Malawi i massorKommentar
-
Jag har 3x16 Ampere till lokalen, samt även en 10 A som jag inte använder längre.Kommentar
-
Om du har jordfelsbrytare och kompressor
koppla dom på ett enkelt larm med uppringning
det är också gött att ha en trefas 6,5kw reservkraft i reserv
jag har en som kan lånas ut om inte min ström har gåttjag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
Jag såg till så att sidkanalfläkten inte är kopplad på jordfelsbrytaren. Så jag vet att inte den slås ut.Kommentar
-
Jag har nu T5 konverterat hela lokalen och satt upp ca 20 nya akvarium. Så jag har jobbat mycket i lokalen på sistone. Alla akvarium är inte startade än men kommer att startas så fort jag får hem de sista delarna till T5-ramperna.
Lite bilder:Kommentar
-
Sicken fin lokal du har Albin! Ska ta mig en tur neröver när jag startat med större kar igen. Har du även utökat antalet arter?Kommentar
Kommentar