If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Per å jag drar till Linköping på söndag, så det blir för mycket resande för en helg, men visst ska vi kolla in ciklidmetropolen Växjö någon vacker dag.
Linköping.....vem ska ni besöka där då, finns väl inga större affärer i Linköping Eller? "NYfiken"
synd att jag inte åkte ner till päronen då =(
men mattis har en benägenhet att alltid ha välstockat lager... framåt jul blir det till att köpa lite tanganyika i gamla hemstaden...
Jag hade gärna åkt med men jag måste fixa med bilarna, och försöka leta upp ett litet akvarie på vinden som per ska få i utbyte mot lite fisk... torsdag nästa vecka funderar jag på att åka iaf.
Tjena, nu har jag varit i Växjö. Tog med lite fisk dit och fick med mig 6 st J. ornatus och sen 1 par av O. ventralis. Ventralisen är en chansning då de får gå ihop med Pemba,daffodil, leptosom och ornatusen. Glömde dock bort fångstplats namnet av ventralisen som blir gul men tror den hette ngt i stil med losango, är det någon som ska ner i butiken så kan ni väl kolla upp fångstnamnet vänligen. Han var intresserad av din fisk Peter så försök ringa han.
Hej Peter, han skulle ju ge mig sitt mobnr till dej men vi glömde det. Jag ska köpa en ställning av B S i Påryd nu så efter det är det fullt. Fick 45kr/st för troffarna.
Kommentar