Välmatad discus;
MAF:s utställning - förhandsvisning!!
Kollaps
X
-
-
Notobranchius, från Alf & Anita; betydligt mer underhållanden än hur många ciklider som helst!!Ingen fisk har läst böckerna.Kommentar
-
Mal-skönhet - dålig på L-malar, men någon sådan är det. Kanske Peckoltia. Ska testa att fota de flesta karen efter bästa förmåga under eftermiddagen, det kommer nog fler bilder.Ingen fisk har läst böckerna.Kommentar
-
Ursprungligen postat av PatrikMalmoMal-skönhet - dålig på L-malar, men någon sådan är det. Kanske Peckoltia. Ska testa att fota de flesta karen efter bästa förmåga under eftermiddagen, det kommer nog fler bilder.
Mkt snygg mal ju.....kan meddela att från och med söndag kväll så simmar denna och den andre i karet i mitt 720 i löddeköpinge
Pssst...magnus biotopkar med skalarerna är bland det snyggaste jag sett på länge !
Undrar dock om det inte kan vara mina f.d yngel som simmade i karet// drd
Nu med ännu fler malar.......L046 igen
Min diskus o mal Zoon = http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=183541
Bildarkiv på zpet= http://www.zoopet.com/medlemsbilder/...=30457&cat=500Kommentar
-
Även länken är uppdaterad med betydligt bättre bilder än mina - tack Alf!!
drd
Magnus kar lirar i en liga för sig. Sanslöst välgjorda, både estetiskt och teknikmässigt. Många sluga lösningar där!! Fullt möjligt det är dina yngel i karet, och de börjar få lite fason faktiskt. Missa annars inte Alfs länk ovan, det finns en bild på Ormhuvudfirrarna jag köpt, Channa gachua. Riktiga monster, men som ändå inte blir för stora. Jag har tänkt ha dem som "soptunna" till kass fisk...
Hilsen,
PIngen fisk har läst böckerna.Kommentar
-
Har just varit där. lång åk ifrån danmark men det var värt det
Mycket bra utstälning. Har tagit lite bilder ifrån där och dom är på min hemsida:
Med Venlig Hilsen
Niels Christian Mohr
www.mbuna.dk
3x54 liter 1x65 1x70 1x112 1x200 2x250 1x375 1x1080
Maller, Malawi det är fisk for megKommentar
-
Jag sprang på Kjell F ute på jobbet i Lomma idag. Han var nöjda med utställningen.
mvhKommentar
-
Ursprungligen postat av PatrikMalmoMal-skönhet - dålig på L-malar, men någon sådan är det. Kanske Peckoltia. Ska testa att fota de flesta karen efter bästa förmåga under eftermiddagen, det kommer nog fler bilder.
snygg mal...troligtvis rör det sig om en någon Hypancistrus dock så har jag svårt att skilja en del tigrerade åt för de ser ju olika ut även inom samma art.Kommentar
-
Mafs utställning
Nu har jag varit duktig och lagt ut bilderna jag tog på Mafs utställning 061104 på min sida
Ligger en direktlänk till bilderna på första sidan annars hittar ni dem under fotonKommentar
-
Ursprungligen postat av PatrikMalmoLite bilder... oki, ingen vidare kvalisort, men i allafall!!
Sydamerikabiotop: scalarer, fjärilar, corys; Magnus Pettersson i sitt esse.Kommentar
-
Ursprungligen postat av PatrikMalmo
Mal-skönhet - dålig på L-malar, men någon sådan är det. Kanske Peckoltia. Ska testa att fota de flesta karen efter bästa förmåga under eftermiddagen, det kommer nog fler bilder.GuyKommentar
-
Ursprungligen postat av Guy_PMalen är en Hypancistrus sp. ”L333”
men är du säker så är det säkert en L333.
här en bild på mina L333Kommentar
-
Ursprungligen postat av PatrikMalmo...Magnus Pettersson i sitt esse.
Mycket trevlig utställning på det hela taget.
MikaelKommentar
-
Ursprungligen postat av MAkkeVilka fantastiskt fina biotoper Magnus Pettersson skapat! Superinspirerande! Mycket trevlig utställning på det hela taget.Kommentar
-
En till:Kommentar
Kommentar