If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Hade samma problem för någon månad sedan. Funkade om jag höll inne shift när jag öppnade länkarna. Var bara så på en av mina datorer. Det gick över av sig självt (tempfiler eller cookie?)
Låter ju som om browser kanske är medskyldig, eftersom jag inte har de minsta bekymmer.
Inte så att du börjat använda IE7 eller Firefox eller så?
Fler som har samma bekymmer?
Jag kör ie6 nu då jag tröttnade på att ie7 inte kunde ladda bilderna utan bara blanka rutor. Hoppas verkligen att detta förbättras på något sätt i alpha-versionen (eller vad man säger).
Firefox var det ett tag sen jag körde.. tröttnade på att den inte var kompatibel med ciklid.se riktigt. Svarsfunktionen på ciklid var konstig.
Jag kör IE7 (ej betaversion utan den riktiga 7.0) och det funkar kanon. Ciklid.se i synnerhet. Zoopet fick jag fixa massor på för att det skulle funka.
Det enda jag märkt som kodknackarna här inte fixat är den svarta raden under det blå med vår logga. Dvs den här:
Första sidan hem personer är just nu aktiva på ciklid.se <% response.write(" " & WeekdayName(weekday(date())) &" den " & day(date()) & " " & MonthName(month(date())) &"
Det enda jag märkt som kodknackarna här inte fixat är den svarta raden under det blå med vår logga. Dvs den här:
Första sidan hem personer är just nu aktiva på ciklid.se <% response.write(" " & WeekdayName(weekday(date())) &" den " & day(date()) & " " & MonthName(month(date())) &"
Ge Firefox en chans till.
Besöksräknaren funkar inte i IE heller om det är den du menar.
Jag kör IE7 (ej betaversion utan den riktiga 7.0) och det funkar kanon. Ciklid.se i synnerhet. Zoopet fick jag fixa massor på för att det skulle funka.
Kommentar