Zoobutik i Kungsbacka

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • olaJ
    Användare
    • August 2003
    • 584

Zoobutik i Kungsbacka

Vad heter zooaffären i Kungsbacka som skall vara så välsorterad att Anton Lamboj "sket knäck i spiral" när han hamnade där? Skall till Götet imorgon och tänkte ev. titta in där om dom har öppet. Har dom någon hemsida?
    "Jag skulle aldrig kunna tänka mig att bli medlem i en klubb som tillåter såna som mig som medlemmar.": Groucho Marx
  • Johnny_1
    Användare
    • October 2003
    • 313

Zoomässan

Är det denna du tänker på:

Klart värt ett besök när man är "uppåt"!
    www.malmoakvarieforening.se

Kommentar

• Micke
      Användare
      • April 2002
      • 9579

Ursprungligen postat av olaJ
      Vad heter zooaffären i Kungsbacka som skall vara så välsorterad att Anton Lamboj "sket knäck i spiral" när han hamnade där? Skall till Götet imorgon och tänkte ev. titta in där om dom har öppet. Har dom någon hemsida?
      Jasså Ola, du har fått upp ögonen för riktiga ciklider nu . Zommässan är helt klart värd ett besök. Enligt reklamen har dom mer 1000 arter i butiker, om det stämmer vet jag inte eftersom jag brukar koncentrera mig på västafrikanerna när jag är där .
      Ciklider.se - En sida om Afrikanska ciklider
      Kullafotografen.se - Blogg och fotogalleri

Kommentar

• Falköping Andreas
        Användare
        • February 2006
        • 1214

Jag tycker Nol är 10ggr bättre än zoomässan men det är kanske för man gillar malawi o tanganyika mest.
        http://www.skovdeaf.se/

Kommentar

• olaJ
          Användare
          • August 2003
          • 584

Ursprungligen postat av Johnny_1
          Är det denna du tänker på:

Klart värt ett besök när man är "uppåt"!
          Precis den är det, tackar tackar.
          "Jag skulle aldrig kunna tänka mig att bli medlem i en klubb som tillåter såna som mig som medlemmar.": Groucho Marx

Kommentar

• olaJ
            Användare
            • August 2003
            • 584

Ursprungligen postat av Micke
            Jasså Ola, du har fått upp ögonen för riktiga ciklider nu . Zommässan är helt klart värd ett besök. Enligt reklamen har dom mer 1000 arter i butiker, om det stämmer vet jag inte eftersom jag brukar koncentrera mig på västafrikanerna när jag är där .
            Det vill jag väl inte påstå, däremot har jag satt igång ett 20-tal kar för malodling och kommer att mjukstarta lite med mina ancistrusar och corydoras m.m, tänkte kolla om dom har några roliga L-malar man kunde testa på. Har faktiskt gått med i Guardians of Catfish den här veckan och ser fram emot deras tidning där man säkert kan få en del tips på malar.

Men man vet aldrig Micke, kanske det slinker med någon obskyr västafrikan också.......

Kommentar

• Gäst

Hej!

Hej!
              Oj,oj,oj,oj, vilken butik jag blev minst sagt imponerad över den,vinner jag 3 miljoner på Premie invest så hyr jag 3 bussar så åker vi dit från NCS,vinner jag 500.000 då köper jag fiskrubbet i butiken,o,oj,man får ju abstinensbessvär bara av och titta på deras hemsida deras diskusavdelning får ju nästan Amazonas och blekna i jämmförelse,jag blev mycket,mycket imponerad Mvh Ann-Mari

Kommentar

• ciklidMartin
                Användare
                • February 2004
                • 213

Tack för besöket Ola . Skicka gärna länken till vart du köpt tröjan. En sådan vore en perfekt julklapp till mig själv.
                www.polarpumpen.se, Fujitsu värmepump

Kommentar

• Sofus
                  Användare
                  • February 2004
                  • 190

Det fanns gott om snygga och varierande L-malar när vi var förbi från umeå i september, jag knallade därifrån med en fantastiskt snygg Pseudacanthicus sp. L65 endast, men jag hade kunnat köpa hur många som helst egentligen.
                  1m³ afrika i vardagsrummet!
                  http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=164682
                  http://www.akvarieforening.se/

Kommentar

Arbetssätt...