Vad heter zooaffären i Kungsbacka som skall vara så välsorterad att Anton Lamboj "sket knäck i spiral" när han hamnade där? Skall till Götet imorgon och tänkte ev. titta in där om dom har öppet. Har dom någon hemsida?
Zoobutik i Kungsbacka
Kollaps
X
-
Zoobutik i Kungsbacka
"Jag skulle aldrig kunna tänka mig att bli medlem i en klubb som tillåter såna som mig som medlemmar.": Groucho MarxTaggar: Ingen -
Zoomässan
Är det denna du tänker på:
Klart värt ett besök när man är "uppåt"! -
Ursprungligen postat av olaJVad heter zooaffären i Kungsbacka som skall vara så välsorterad att Anton Lamboj "sket knäck i spiral" när han hamnade där? Skall till Götet imorgon och tänkte ev. titta in där om dom har öppet. Har dom någon hemsida?Kommentar
-
Jag tycker Nol är 10ggr bättre än zoomässan men det är kanske för man gillar malawi o tanganyika mest.Kommentar
-
Ursprungligen postat av Johnny_1"Jag skulle aldrig kunna tänka mig att bli medlem i en klubb som tillåter såna som mig som medlemmar.": Groucho MarxKommentar
-
Ursprungligen postat av MickeJasså Ola, du har fått upp ögonen för riktiga ciklider nu . Zommässan är helt klart värd ett besök. Enligt reklamen har dom mer 1000 arter i butiker, om det stämmer vet jag inte eftersom jag brukar koncentrera mig på västafrikanerna när jag är där .
Men man vet aldrig Micke, kanske det slinker med någon obskyr västafrikan också......."Jag skulle aldrig kunna tänka mig att bli medlem i en klubb som tillåter såna som mig som medlemmar.": Groucho MarxKommentar
-
Hej!
Hej!
Oj,oj,oj,oj, vilken butik jag blev minst sagt imponerad över den,vinner jag 3 miljoner på Premie invest så hyr jag 3 bussar så åker vi dit från NCS,vinner jag 500.000 då köper jag fiskrubbet i butiken,o,oj,man får ju abstinensbessvär bara av och titta på deras hemsida deras diskusavdelning får ju nästan Amazonas och blekna i jämmförelse,jag blev mycket,mycket imponerad Mvh Ann-MariKommentar
-
Tack för besöket Ola . Skicka gärna länken till vart du köpt tröjan. En sådan vore en perfekt julklapp till mig själv.Kommentar
-
Det fanns gott om snygga och varierande L-malar när vi var förbi från umeå i september, jag knallade därifrån med en fantastiskt snygg Pseudacanthicus sp. L65 endast, men jag hade kunnat köpa hur många som helst egentligen.1m³ afrika i vardagsrummet!
http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=164682
http://www.akvarieforening.se/Kommentar
Kommentar